۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲

تماشاگران آرام آرام به لیگ برتر می‌آیند و به مهم‌ترین کانون رقابت فوتبال ایران هویت و جذابیت می‌بخشند.

با وجود ضعف امکانات در ورزشگاه‌ها که گاهی اوقات فوتبال دیدن را به عذابی سخت تبدیل می‌کند، تماشاگر به استادیوم می‌رود تا لیگ برتر را به تماشا بنشیند، لیگی که با حضور تماشاگران زیباتر از این هم خواهد شد.

بعد از اتفاقات تلخی که طی هفته‌های گذشته در برخی ورزشگاه‌ها رخ داد، این نگرانی احساس می‌شد که مردم فوتبال‌زده و ورزشگاه‌گریز شوند، اما رقابت داغ و حساس تیم‌ها در همین هفته‌های ابتدایی، فوتبال‌دوستان را تشویق و ترغیب کرد در روز‌های پایانی هفته، با استفاده از تعطیلات پنج‌شنبه و جمعه به ورزشگاه بروند و تیم‌های مورد علاقه خود را تنها نگذارند.

در تبریز، تهران، جم و حتی اصفهان و... استقبال تماشاگران از بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فراتر از انتظار بود... حالا تماشاگر در استادیوم است، حالا تماشاگر با فوتبال قهر نیست، اما در قبال این تماشاگر چه باید کرد؟ چگونه باید به این مردم فوتبال‌دوست که با وجود مشکلات اقتصادی و... به ورزشگاه می‌آیند تا تنور فوتبال را داغ نگه دارند، دل‌گرمی داد؟ اگر متولیان ورزش و فوتبال برای خدمت‌رسانی به این تماشاگران برنامه داشته باشند و فضای امن و اندک آسایش و حداقل امکانات را برای این فوتبال‌دوستان فراهم کنند، ورزشگاه‌ها از این هم که هست، پرتر خواهد شد. قبل از هر چیز باید باور کنیم لیگ برای جذاب‌تر شدن به این سرمایه مردمی و این نیروی انسانی نیاز دارد و قدم‌های بعدی را برای رفاه این تماشاگران که با وجود تمام سختی‌ها به ورزشگاه می‌آیند، برداریم. مردم نشان دادند پای فوتبال می‌ایستند، مسئولان هم لطفاً بایستند!

این یادداشت در ستون حرف‌آخر شنبه ۲۷ مرداد روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =