در یک روز آرام خبری، کاربران خبرآنلاین روی اخبار و مطالبی چون استعفای آیت‌الله جنتی، تهدید به بمب‌گذاری در سفارت ایران در آنکارا و وضعیت بازار ارز و طلای کشور کلیک کردند.

امروز (البته تا ساعت ۲۲)، از آن روزهای کم خبر بود؛ فضای سیاسی کشور جوی آرام داشت و بازار ارز و سکه، چون چند روز گذشته، بدون تلاطم بود.

در این میان، خبری ظهر در همه‌جا پیچید که می‌توانست توفانی رسانه‌ای به‌پا کند که خوشبختانه به‌خیر گذشت؛ خبر بمب‌گذاری در سفارت ایران در آنکارا، هنوز جای خودش را باز نکرده بود که تکذیب شد و دو ساعت بعد همه فهمیدند که همه چیز آرام است.

در چنین روز آرامی، عجیب نبود که خبر استعفای آیت‌الله جنتی از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بر صدر اخبار سیاسی نشست و عکس ابراهیم رئیسی با عینک سه بعدی پربیننده شد. هرچند در ادامه، ماجرای قدیمی و عجیب تیرخلاص خلخالی و عصبانیت شدید شهید بهشتی، کام مخاطبان را تلخ کرد.

در سرویس اقتصاد، خبر رسید بازارها در سقوط قیمت از هم سبقت گرفتند  که با قیمت‌های عصرگاهی ارز و سکه تایید شد.

با وجود بازگشت ثبات نسبی به بازار، گویا صدا و سیما خودش را به بی‌خبری زده است و همچنان در حال حمله به امید ملی و از بین بردن اعتماد مردم است. در این راستا، عجیب‌تر این‌که این سازمان با تنگ‌تر کردن حلقه محاصره عادل فردوسی‌پور و تضعیف برنامه پرتماشاگر «نود»، به سمت ریزش بیشتر مخاطبان حرکت می‌کند.

در حوزه اجتماعی، شاهکاری دیگر از شهرداری، چشم‌ها را گرد کرد و آگهی اهالی سرپل ذهاب خطاب به «سارقان محترم»، لبخندی تلخ بر لبان نشاند.

و سرآخر این‌که، در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ایران و بولیوی، سردار آزمون توضیح داد چرا رفته و حالا چرا برگشته است!

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =