در بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و قائم مقام معاون ساخت و توسعه راه آهن بنادر و فرودگاههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آخرین وضعیت پروژه راه آهن ارومیه و آماده سازی مقدمات تحویل پروژه به شرکت رجا ( راه آهن جمهوری اسلامی ایران ) بررسی شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در بازدید سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و قائم مقام معاون ساخت و توسعه راه آهن بنادر و فرودگاههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آخرین وضعیت پروژه راه آهن ارومیه و آماده سازی مقدمات تحویل پروژه به شرکت رجا ( راه آهن جمهوری اسلامی ایران ) بررسی شد.

بازدید نوبخت از ایستگاه راه‌آهن ارومیه

پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص این بازدید و تصمیمات اتخاذ شده گفت:برای تحویل پروژه به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهره بردار مقدمات و الزاماتی نیاز است که در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت ایستگاه راه آهن ارومیه و مسیر خط آهن تا ایستگاه مهاباد، شرایط پروژه برای تحویل نیز بررسی شد.

وی افزود:در ادامه همچنین در خصوص مشکل تردد ساکنان روستاهای اطراف ایستگاه نیز مقرر شد جاده موجود تا تکمیل راه جایگزین برای تردد روستائیان حفظ شود و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز متعهد شد تا ۲۰ روز آینده جاده در دست احداث را آسفالت کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه گفت: همچنین مقرر شد پیش از آغازعملیات ساخت سیستم سوزن ریل در ایستگاه برای حفط ایمنی ، تردد روستائیان از جاده موجود قطع و شرکت زیرساخت راه جایگزینی را احداث کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =