کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های ایرانی که بدهکاری دارند هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها ارسال کرد که در این نامه صراحتا باشگاه‌ها برای پرداخت مطالبات طلبکاران توجیه شده‌اند.در این نامه آمده است که طبق آئین نامه جدید تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌های آسیایی نباید هیچ بدهی به افراد و شرکت‌های مختلف داشته باشند و 30 ژوئن(9 تیرماه گذشته) آخرین فرصت پرداخت و یا تفاهم با نفراتی است که باشگاه‌ها به آنها بدهکار هستند.این موضوع شامل حال تمامی باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است.

باشگاه‌هایی که می‌خواهند پرونده مجوز حرفه‌ای خود را برای فصل آینده دریافت کنند حتما باید تا قبل از تاریخ مدنظر با طلبکاران خود توافق می‌کردند و در این شرایط نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 31 آگوست(9 شهریور) به باشگاه‌ها برای پرداخت این مطالبات فرصت داده‌اند. در صورتی که هر باشگاهی در این زمینه کوتاهی کرده، مطالبات فرد شاکی را پرداخت نکند از دریافت مجوز محروم خواهند بود.

از سوی دیگر نامه فوق به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ارسال شده و باشگاهی مثل استقلال در لیست کنفدراسیون فوتبال آسیا 70 پرونده دارد! نفراتی مثل جواد نکونام، آندو تیموریان، کاوه رضایی، محمد قاضی،پروپیچ، آرش برهانی،میلاد فخرالدینی،امیر حسین صادقی،منصور پورحیدری،وحید طالب‌لو،هرائر مگویان،حنیف عمران‌زاده،یعقوب کریمی،پرویز مظلومی،مجتبی جباری و ... از باشگاه استقلال مطالباتی دارند که در تاریخ باقی مانده باید وضعیت خود را به صورت شفاف به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کنند.

این در حالی است که چند روز پیش اکبر عباسی ملکی در جمع هواداران این تیم اعلام کرد باشگاه‌ در حال پرداخت مطالبات برخی از نفرات است و اعلام کرد پول نفراتی چون جمشیدیان و مگویان پرداخت شده است.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =