وریا غفوری هنوز با مسئولین باشگاه استقلال به توافق نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری مدافع تیم استقلال یکی از ستاره‌های این تیم در فصل گذشته بود که با گل 3امتیازی‌اش مقابل پرسپولیس میزان محبوبیت خود را نزد هواداران تیم آبی پایتخت به بالاترین درجه ممکن رساند. وقتی نام او در لیست نهایی کارلوس کی‌روش برای حضور در جام‌جهانی2018 روسیه قرار نگرفت، هواداران و رسانه‌ها به‌شدت به این تصمیم سرمربی تیم‌ملی واکنش نشان دادند.

وریا در حالی فصل گذشته یکی از ستاره‌های تیمش بود که در سال اول حضورش در تیم استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل هم فصل قبل قبول کرد که دستمزدش را پایین بیاورد تا خودش را ثابت کند. او دو هفته قبل طی مذاکراتی که با رضا افتخاری مدیرعامل وقت استقلال داشت با وجود اینکه برخی از شرط‌هایش از جمله تمدید قرار داد 3ساله رعایت نشد اما بازهم حاضر شد قرارداداش را با استقلال تمدید کند.

با این حال گفته می‌شود بندی در قرار داد وریا گنجانده شده که بر اساس آن اگر تا 23تیر، طلب فصل گذشته و دو فصل پیش را دریافت نکند، حق دارد که قراردادش را یک طرفه فسخ کند. یک هفته از زمان تعیین شده هم گذشته است و وریا غفوری به‌دلیل آنچه که مصدومیت عنوان شد اردوی استقلال در ترکیه را ترک و به تهران بازگشته است. او هفته قبل با فتحی سرپرست جدید استقلال صحبت کرده و قرار است طی امروز و فردا وضعیت پیش پرداختش نهایی شود، در غیر این صورت بر اساس شنیده‌ها قراردادش را فسخ خواهد کرد.

اما مقصد او در صورت جدایی از استقلال کجا خواهد بود؟ گفته می‌شود وریا یک پیشنهاد خارجی دارد اما خبر نگران‌کننده برای استقلالی‌ها، احتمال حضور این بازیکن در پرسپولیس است. یکی از نزدیکان وریا با تایید این احتمال می‌گوید: «قبل از حضور در استقلال، وریا از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت. ما می‌دانیم آقای برانکو به سبک بازی وریا علاقه دارد. وقتی او بازیکن آزاد باشد، هر احتمالی وجود دارد.»با جدایی صادق محرمی، پرسپولیس در دفاع راست مجتبی شیری را جذب کرد، اما بعید است این تیم یا هر تیم دیگری در لیگ‌برتر به بازیکنی با کیفیت وریا غفوری نه بگوید.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =