الف نوشت: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی اعلام کرد: لایحه اصلاح ⁧ قانون پولشویی ⁩ در ⁧چهار بند ⁩مغایر با موازین شرع مقدس و قانون اساسی شناخته شد و جهت اصلاح به ⁧مجلس ⁩اعاده گردید.

 

کدخدایی

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    46 1
    چرا یه قانونی وضع نمیکنین که مانع خروج دلارهای نفتی ازاین مملکت بشه و همچنین آقازاده ها به فسادشون ادامه ندهند این کجاش مغایر قوانین شرع مقدسه تا کی این مردم باید تحت فشار اقتصادی باشند و تعدادی با دور زدن قانون به چپاول ادامه دهند.
  • psdk IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    35 1
    سلام خدمت سردبیر محترم سایت خبر آنلاین لطفا اگر جهت دریافت پیشنهاد قسمتی را گذاشته اید لطفا نظرات گوناگون را با ز نشر دهید نه آنهائیکه خوشتان میاید می خواستم خدمت عزیزان عرش کنک اگر شورای نگهبان قانون مبازره با پولشوئی را تائید میکر بایستی تعجب میکردید چون در مملکت ما همه از شفافیت گریزان هستند و خوششان نمی آید بلائی که در این 40سال سر مردم میاید هم همینگونه است در ظاهر حرف قشنگ و دهان پرکن می زنند ولی در عمل خلاف آنرا انجام میدهند بعد همین آقایان معترض میشوند که چرا بانک های دنیا با ماکار نی کنند خوب در ایران همه دنبال دزدی ارتشاء تبانی اختلاس و.... هستند معلوم است که در سایر کشور ها به این سادگی نمی تواند یک نفر چند میلیارد پول این مردم بدبخت را بالابکشد و بعد هم متواری شود
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    37 2
    تبریک میگم گوارای وجود هموطنان

آخرین اخبار اقتصادی

در بحث مشارکت کنید