خراسان نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان این که در ماه‌های گذشته کشفیات سلاح و تیراندازی‌ها افزایش یافته است، به حوادث تیرهای سرگردان در منطقه دانشگاهی اهواز اشاره کرد و گفت: باید سطح آگاهی مردم تا حدی افزایش یابد که خود متوجه عواقب تیراندازی‌های غیرمجاز شوند.

دکتر شهلا وزیری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حدود ساعت 21 دوشنبه شب (23 مهرماه)، در مسیر بازگشت به منزل خود واقع در کوی استادان اهواز، هدف اصابت یک تیر بازگشتی از خارج دانشگاه که به صورت هوایی شلیک شده بود، قرار گرفت و از ناحیه شانه مجروح شد.

همچنین در اوایل مهرماه در حادثه‌ای مشابه یک تیر سرگردان که خارج از دانشگاه شلیک شده بود، به شانه یک دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در داخل این دانشگاه اصابت کرد.

سرهنگ علی قاسم‌پور با اشاره به اصابت یک تیر بازگشتی به این استاد دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اظهار کرد: تا زمانی که مردم خود به عواقب تیراندازی‌ها و مشکلاتی که در پی آن ایجاد می‌شود پی نبرند، این مشکلات کم و بیش وجود خواهد داشت.

وی درباره تکرار موارد تیراندازی در لشکرآباد در مجاورت منطقه دانشگاهی اهواز که منجر به ورود تیرهای سرگردان به داخل دانشگاه شده است، افزود: در ماه‌های اخیر کشفیات سلاح و تیراندازی در مناطق مختلف اهواز افزایش زیادی یافته است اما همچنان شاهد تیراندازی‌ها هستیم.

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =