۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶
دستاورد شریعتمداری برای لرستان چه بوده ؟

سید احمد موسوی *

وزیر صنعت معدن و تجارت کشور برای سفر یک روزه امروز جهت افتتاح طرحها و بازدید از چندین پروژه تولیدی و صنعتی به دعوت نماینده دورود و ازنا در لرستان حضور خواهد داشت.

محمد شریعتمداری در دولت اول تدبیر و امید معاون اجرایی رییس جهمور بود و در دولت دوم وزیر صنعت معدن و تجارت کشور است.

این سمت‌های کلان ملی در حالی است که شریعتمداری داماد لرستانی‌ها (خرم‌آباد) است و انتظار می‌رفت وی با تعلق خاطر بیش‌تری به صنعت و تولید بیمار لرستان توجه نماید و از این فرصت طلایی برای صنایع رو به خاموش استان روشنایی به بار آید.

مردم لرستان از انتصاب شریعتمداری در سمت‌های مختلف ملی خرسند بوده و به توسعه و جبران عقب‌ماندگی گذشته در دیار سر به فلک کشیده‌ی فلک‌الافلاک امیدوار بودند.

اما امروزه مردم لرستان نه‌تنها شاهد توجه ویژه داماد خود در حوزه‌های صنعت، تولید و اشتغال نبوده بلکه شاهد این هستند سوله‌هایی که روزگاری دود تولید و پویایی از آن‌ها به بیرون درز می‌کرد در حال حاضر به لانه‌ی کبوتران تبدیل شده و خبری از پویایی و چرخ تولید نیستند و روز به‌روز خبری از تعطیلی و نفس‌نفس زدن صنایع لرستان به گوش می‌رسد!

 نیز وزیر صنعت برای چندمین بار به لرستان سفر می‌کند، آیا این‌بار مسئولان استانی با صراحت کامل گزارشی از اوضاع اسف‌بار صنعت در لرستان به ایشان ارائه می‌کنند یا بازهم به پرداخت‌ تسهیلات یا برگزاری جلسات مکرر ستاد تسهیل که بعضاً هیچ دستاوردی برای سرمایه‌گذار و بخش خصوصی نداشته اکتفا می‌کنند!

* رییس هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =