مدیر امور شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از امضای تفاهم نامه ۳ جانبه جهت احداث یک باب مدرسه در یکی از روستاههای شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،محسن ده محسنی در جمع خبرنگاران گفت : تفاهم نامه ۳ جانبه میان بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی مدیر شعب استان ، آقای جهان محرابی سیف آباد مدیر کل نوسازی مدارس استان و آقای حسن زاده رئیس آوزش و پرورش شهرستان بویراحمد جهت احداث یک باب مدرسه ۳ کلاسه در روستای پازنان سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد به امضا رسید.

ده محسنی اعتبار این طرح را ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ تخصیص داده شده به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز واریز می شود.

وی ادامه داد : پرداخت این مبلغ در ۳ مرحله و با توجه به پیشرفت فیزیکی به پیمانکار پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با نامگذاری مدرسه عنوان کرد: تابلوی مدرسه با نمای کاشی و بنام شهدای بانک تجارت نصب خواهد شد.

محسن ده محسنی مدت اجرای این پروژه را حداکثر ۴ ماه پیش بینی کرد.

لازم به ذکر است پیش از این بانک تجارت استان در زمینه اجرای طرحهای عام المنفعه اقدامات خوبی برداشته است که می توان به احداث یک باب خانه بهداشت در روستای حیدرآباد لوداب ، اعطای مبلغ ۳ میلیارد ریال لوازم التحریر به دانشجویان بی بضاعت اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =