مهر نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولانِ خسته، خستگی خود را به حساب مردم می‌گذارند، گفت: آقای روحانی با ترمیم کابینه باید فکری برای خستگی آنان بکند.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: بر اساس گفته رئیس مجلس جلسات هماهنگی اقتصاد مقاومتی برگزار نشده است و ایشان از این مطلب گله کرده‌اند. دولت در برابر تهاجم تحریمی آمریکا چگونه می‌خواهد مقاومت کند در حالی که جلسات مربوط به هماهنگی قوا در امر اقتصاد مقاومتی تعطیل است. کار به جایی رسیده است که یک نماینده اصلاح‌طلب در مجلس بلند می‌شود و می‌گوید، خجالت می‌کشم بگویم از دولت حمایت کردم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار امیدواری از اینکه بعد از سالها مسئله گرانی در دستور کار دولت قرار گرفت، تاکید کرد: دولت باید به درد مردم برسد و با جنگ روانی دشمن مقابله کند. نمی‌شود دائما گفت قیمت‌ها حباب است چراکه مردم شاهد هستند که واقعیت کف بازار چیز دیگری است.

حبیبی با اشاره به اعتراف سخنگوی دولت در مورد افزایش نگران کننده برخی کالاها، گفت: دولت ابزارهای بزرگی در اختیار دارد تا قیمت‌ها را کنترل و مهار کند و این مهم جز با مدیریت بسیار قوی و هماهنگی کارشناسانه ممکن نیست.رئیس‌جمهور می‌گوید ما در حوزه اقتصاد با یک جنگ روانی روبرو هستیم؛ این حرف درستی است. امیدواریم از طرف دولت اقدامات سلبی و ایجابی بهتر و بیشتری در این مورد اعمال شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه ها، گفت: رهبر معظم انقلاب اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان علمی کشور را قوه عاقله کشور نامیدند. قوای سه گانه باید بیش از گذشته از این قوه عاقله بهره‌برداری کنند. همانطور که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر فرمودند؛ دولت برای حل مشکلات اقتصادی باید تصمیم قاطع بگیرد و با قدرت این تصمیمات را به ویژه در حوزه قاچاق کالا و مقابله با فساد اقتصادی پیش ببرد.

وی با اظهار گلایه از تعطیلی ستاد مبارزه با فساد اقتصادی گفت: وقتی جلسات ستاد مبارزه با فساد اقتصادی تعطیل است مردم چگونه اخبار مبارزه با فساد را دنبال کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: برجام یکسویه توسط دشمن نقض شد و هیچ امیدی هم به آن نیست. دولت باید بپذیرد که کشور را بدون برجام اداره کند و در پاسخ به بدعهدی‌های دشمن تعهدات برجامی را متوقف و غنی‌سازی ۲۰ درصد را آغاز کند و در صورت شرارت بیشتر دشمن از ان پی تی خارج شود. ملت رشید ایران مردانه در برابر شرارت دشمن ایستاده‌اند و چهار دهه است که با قدرت مشت به دهان آمریکا می‌کوبند. متأسفانه برخی مسئولان خسته، خستگی خود را به حساب مردم می‌گذارند. آقای روحانی با ترمیم کابینه باید فکری برای خستگی آنان بکند.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =