علی ملااحمدی با بیان اینکه ۹۵ درصد استان اردبیل تحت پوشش گیرنده دیجیتال قرار گرفتند، گفت: میزان مخاطبان برنامه سیما ۶۷ درصد و رادیو نیز بیش از ۲۸ درصد است و بالای ۷۲ درصد مردم استان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل رضایت دارند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیرکل صدا و سیمای اردبیل به هجمه رسانه‌های بیگانه به باورهای مردم اشاره کرد و گفت: نقش صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای که در خط مقدم مقابله با هجمه‌های صدا و سیما قرار دارد، بسیار خطیر است.

ملااحمدی بیان کرد: معرفی توانمندی و قابلیت‌های استان ازجمله گردشگری، کشاورزی و برندسازی محصولات تولیدی استان از جمله اهدافی است که صدا و سیما پیگیر آن خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صداسیمای اردبیل بیان کرد: حدود هزار و ۶۱۰ ساعت برنامه سازی در حوزه سیما و ۴ هزار و ۱۰۰ ساعت تعهد برنامه سازی در حوزه رادیو و هزار و ۴۶۰ ساعت برنامه‌سازی در حوزه رادیوی برون مرزی از جمله تعهدات صدا و سیمای اردبیل است که با کیفیت مطلوب برای مخاطبان تهیه می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل ادامه داد: رویکرد ما این است که فضای تعامل مابین رسانه، دستگاه‌های دولتی، نهادهای فرهنگی و بخش خصوصی افزایش یابد و رسانه محل حضور تمام گرایش‌ها قرار گیرد.

ملااحمدی اظهار کرد: عمده کارهای ما توجه به ظرفیت شهرستان‌ها و روستاهای استان است و در این زمینه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت در ایام تابستان درنظر گرفته شده است.

وی به بحرن آب در کشور اشاره کرد و افزود: برنامه ویژه‌ای برای ترویج مصرف بهینه آب در دو بخش کشاورزی و خانگی برای مردم استان تهیه خواهد شد که امیدواریم نتیجه مطلوب داشته باشد و با توجه بیشتر به منابع آبی، از این ذخایر ارزشمند آیندگان نیز به خوبی بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =