۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ماکو متلاشی شدند

فرماندار ماکو گفت: با تلاش نیروهای عمل کننده در یک ماه گذشته ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ماکو متلاشی و بیش از ۱۴۰کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف وضبط شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، شاهین علیزاده در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تقدیر از زحمات و اقدامات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بحث پیشگیری و مبارزه با این مواد افیونی گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها دغدغه کشور ما نیست، بلکه سایر کشور های جهان نیز با این موضوع درگیر هستند.

وی با بیان اینکه کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر به کشورهای اروپایی قرار دارد گفت: مبارزه با این بلای خانمانسوز وظیفه شرعی و قانونی ماست و در این راه نیز جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم نموده است .

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو با تقدیر از اقدامات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی گفت: با تلاش نیروهای عمل کننده در یک ماه گذشته ۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ماکو متلاشی و بیش از ۱۴۰کیلوگرم انوا ع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف وضبط شد.

علیزاده با اشاره به پیش رو بودن هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید تلاش نمایند با تدوین و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و آگاهی بخشی عمومی زمینه را برای اجتماعی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر در جامعه را فراهم نمایند.

در ادامه این جلسه ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت اجرا در هفته مبارزه با مواد مخدر، گزارشی از اقدامات نیروهای عمل کننده نیز ارائه شد.

23

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =