وزیر بهداشت: ۴۵۵ شهید وزارت بهداشت مایه فخر و عزت این وزارتخانه هستند

وزیر بهداشت و درمان در همدان گفت: باید اتحاد داشته باشیم چرا که این درخواست شهدا از ما بوده و باید برای آرمانهای شهدا تلاش و عیبها را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی که در کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: شهدا، ناظر ما هستند و ما خوشحالیم که مسیر شهدا گم نشده ولی سرعت ما میتواند بیشتر از این هم باشد.

وی با اعلام اینکه نباید تسلیم شویم و آنچه را که به دست آورده ایم با یاس، غفلت یا تسلیم از دست بدهیم، تصریح کرد: اگر ما با گذر زمان نقش این مظلومان تاریخ که در برابر همه ظلم ایستادند را فراموش کنیم، بی انصافی کرده ایم.

وزیر بهداشت با تاکید براینکه انصاف حکم می کند ،نگذاریم این نقش کم رنگ شود، اظهار داشت: از همه کسانی که اجازه ندادند شعارهای انقلاب کمرنگ شود، باید تشکر کرد.

دکتر هاشمی، شعائر انقلابی را درصدر همه امور دانست و عمل را هم لازم برای ادامه این مسیر اعلام کرد و گفت: مردم عزیز ایران در 22 بهمن به خیابان ها آمدندو خانواده شهدا و ایثارگران را خوشحال کردند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه، در مواقعی باید روش را تغییر داد و بهتر حرکت کرد، خاطرنشان کرد: اگر در تولید علم در منطقه اول و در دنیا شانزدهم هستیم، ولی فکر می کنم هنوز عرق برای ادامه خدمت در راه شهدا وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی افزود: به نقص ها و برای برطرف کردن آنها باید اعتراف کنیم اما باید نیمه پر لیوان را هم دید.

وزیر بهداشت کشور ایران را قدرتمندترین کشور منطقه دانست و امنیت آن را بی نظیر اعلام کرد و گفت: ایران تلاش بسیاری برای استقلال خود داشته و این حیف است که فقط اشکالات و عیبها در این نظام دیده و کفران نعمت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =