ستاد درآمد استان به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، دبیری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و باحضور سایر اعضا تشکیل جلسه داد و در آن درآمدهای 8 ماهه سالجاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، دبير ستاد درآمد در اين جلسه ميزان درآمدهاي وصولي 8 ماهه را 886 ميليارد تومان اعلام كرد كه نسبت به ميزان مصوب 913 ميليارد تومان، 3 درصد كسري نشان مي دهد. در همين حال درآمدها در قياس با عملكرد مدت مشابه پارسال، 15 درصد افزايش نشان مي دهد.

درآمدهاي مالياتي استان در اين مدت مشتمل بر ماليات هاي مستقيم و غيرمستقيم به ترتيب 541 و 319 ميليارد تومان بوده كه نسبت به ميزان مصوب 860 ميليارد تومان، کسری نداشته است.

درآمد هاي ناشي از جرائم رانندگي داخل و خارج شهر نيز در اين مدت 6.6 ميليارد تومان بوده كه نسبت به ميزان مصوب 30 ميليارد تومانی، 77 درصد كاهش نشان مي دهد.
همچنین درآمدهای استان از محل نقل و انتقال خودرو، شماره گذاری اتومبیل و عوارض خروج از کشور، به ترتیب: 4.9، 1.9 و 1.2 میلیارد تومان بوده است.
گفتني است همچنين 97 درصد از درآمدهاي استان را در اين مدت درآمدهاي مالياتي و مابقي را درآمدهاي خدمات و فروش كالا و جرائم و خسارات تشكيل داده اند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =