امروز اطلاع رسانی، متناسب با نیاز جامعه نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: اقدامات بسیار موثری در حوزه اقتصادی، عمرانی و اجتماعی در استان انجام شده، ولی اطلاع رسانی آن متناسب با نیاز جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، که در ️جلسه شورای اطلاع رسانی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: فلسفه این جلسه این است که بتوانیم با هم افزایی دستگاه ها ارتباط موثر و به موقعی با مردم داشته باشیم.

وی حلقه ارتباط مردم با مسوولین را داشتن ارتباط جدی مدیران استان با رسانه ها دانست و گفت: خروجی این جلسه باید رویکرد تغییر جدی در حوزه اطلاع رسانی باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اعلام اینکه مردم وقتی ببینند کاری انجام شده و با اطلاع رسانی تبیین می شود، امیدوار می شوند، تصریح کرد: اهمیت این امید زمانی است که ببینیم عده ای عادت کرده اند ضعف ها را بزرگنمایی یا حتی سیاه نمایی کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه از ظرفیت رسانه ها خیلی بیشتر از این باید استفاده شود، تاکید کرد: رسانه ها ظرفیت بزرگی هستند که جایگزین هم ندارند.

وی افزود: تصمیمات این شورا باید باعث ارتقا رسانه ها و رشد مادی و معنوی فعالان رسانه ها در استان شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، کار غار علیصدر در تبلیغات شهری تهران را کار ارزنده ای دانست و اظهار داشت: این اقدام شرکت علیصدر نتایج مثبتی داشت که یکی از آنها افزایش تعداد بازدیدکنندگان از غار علیصدر در ایام نوروز 97 بود.

شاهرخی با بیان اینکه دستگاه ها مکلف هستند از محیط استان و فراتر از آن برای اطلاع رسانی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: باید روش خود را در اطلاع رسانی تغییر و به عنوان یک اصل برای آن اعتبار اختصاص دهیم و الزام کنیم تا دستگاه ها از بهترین امکانات و نیروهای خود در روابط عمومی ها استفاده کنند.

وی هدف از احیا مجدد شورا را اطلاع رسانی شفاف، صادق و هدفمند از خدماتی که دولت به نمایندگی از نظام انجام می دهد دانست و گفت: دبیرخانه با توجه به سوابق قبلی، آیین نامه ها، تجارب استانهای دیگر و وزارت کشور، پیش نویس سند اطلاع رسانی استان همدان را تدوین کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =