مهر نوشت: دو پسرخاله که اقدام به سرقت منزل می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ فخرالدین افراسیابی رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر گفت: در مورخه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ پرونده ای با موضوع سرقت منزل از کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن سارق یا سارقین اقدام به سرقت ۸۰ میلیون تومان پول و طلاجات کرده بودند.

وی افزود: همزمان با وقوع این سرقت ، کارآگاهان به شباهت سرقت اخیر با سرقت منزل دیگری مظنون شده و در بررسی هر دو سرقت اطلاع پیدا کردند که مالباختگانِ هر دو پرونده نسبت به تعویض ویترین و کابینت منازل خود اقدام کرده و دقیقا سرقت ها نیز در فاصله زمانی حضور کابینت ساز در منازل آنها صورت گرفته است.

سرهنگ افراسیابی ادامه داد: همزمان با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقین از طریق سایت دیوار قصد فروش عتیقه جات متعلق به یکی از شکات ( مالباختگان ) را دارند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: پس از شناسایی محل تردد سارقین در محدوده خیابان پیروزی ، متهمین دستگیر شدند و در بازرسی اولیه مقادیری از اموال مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان از آنها کشف شد.

وی در خاتمه گفت: متهمین پرونده ۳۰ و ۲۴ ساله و دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند که در همان تحقیقات اولیه به سرقت در پوشش انتشار آگهی به بهانه نصب ویترین و کابینت در منازل و شرکت ها اعتراف صریح نمودند.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =