داستان ادامه دارد!

ويدئو : ممنوعيت، بگير و ببند، بازداشت، تسليم
اينترنت : سروصدا، محدوديت، تسليم
ماهواره : منع قانوني، جمع آوري و ضبط ديش، تسليم
تلگرام...
در بقيه مسايل اجتماعي و موضوعات فرهنگي از ماجراي موسيقي و بحث حجاب تا دوچرخه سواري بانوان نيز قصه همين است.
يا رويارويي عاقلانه و چاره جويي واقع بينانه كه منجر به راهكارها و رفتارهاي حكيمانه خواهد شد و موضع فعال يا تقابل و چالش و درگيري و انفعال و تسليم!

شهید آوینی: «تردیدی نیست که ما نمی‌توانستیم از ورود ویدئو به کشورمان جلوگیری کنیم- چنان که نتوانسته‌ایم مانع ورود هیچ یک از محصولات تکنولوژی غرب بشویم- و راستش من تردید دارم که اگر هم می‌توانستیم، آیا چنین عملی درست می‌بود یا نه؟ تکلیف ویدئو را آن وقت می‌بایست روشن می‌کردیم که ویدئو شهرهای کشور ما را تسخیر نکرده بود، ورود ویدئو به کشور ... یک ضرورت تاریخی است و زندگی در این عصر، خواه ناخواه چنین موجبیتی را به همراه دارد که ما نه تنها ویدئو، بلکه به زودی زود ماهواره را نیز بپذیریم ... و چه باک؟! کسی می‌ترسد که ضعیفتر است و ما که پا در میدان مبارزه با غرب نهاده‌ایم باید خودمان را برای چنین روزی نیز آماده کنیم». ( رستاخیز جان، سید مرتضی آوینی، نشر واحه، چاپ دوم، پاییز ۹۰، تهران. )

ايستاده ايم و در سكوت به ناشي گري ها و خيانت ها و خرابكاري ها نگاه مي كنيم و نمي توانيم حرفي بزنيم! نشسته ايم و خون دل مي خوريم و افتضاحات را مي بينيم و نمي توانيم كاري بكنيم!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =