در روز دوشنبه سوم اردیبهشت، صحبت سخنگوی دولت درباره رفع حصر مهم ترین خبر بود. خبرهایی هم درباره آخرین قیمت خودروهای وارداتی و واکنشی به کشف جسد مومیایی رضا پهلوی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، نقل قولی از نوبخت با عنوان رفع حصر نزدیک است پربازدید شد. طرفدار پر و پا قرص احمدی‌نژاد، امام جمعه تهران می‌شود؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. معاون اول احمدی‌نژاد چند روز در زندان بود؟ هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، واریز اشتباه ۳۵ میلیارد دلار به یک حساب از پربازدیدها بود. مخاطبان خواستند بدانند آخرین قیمت خودروهای وارداتی و تولید داخل در بازار چه میزان استبخشنامه‎ای که بازار خودرو را به‌هم ریخت دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، اشاره فاطمه معتمدآریا به یکی از مضرات تلفن همراه پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر سخنان پوریا شکیبایی درباره پدرش با عنوان نمی‌توانم با اعتبار پدرم جلو بروم کلیک کردند. وقتی فیلم ترسناک کم‌هزینه پولساز می‌شود نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، واکنش آستان حضرت عبدالعظیم به خبر کشف جسد مومیایی متعلق به رضا پهلوی بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس وحشت مسافران هواپیمای ماهان در آسمان گچساران را نیز خواندند. همچنین مطلبی با عنوان کودکان تراجنسیتی؛ هویت گمشده و درد طرد از جامعه هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، خبر ورود ارتش عربی به سوریه جدی است؟ پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر هدایای عجیب رهبران آمریکا و فرانسه به یکدیگر کلیک کردند. دیگر پربازدید این سرویس، نتانیاهو به سخنان ظریف واکنش نشان داد بود.

در سرویس ورزش، خبری درباره ستاره استقلال ساز جدایی کوک کرد از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران روی خبر تیکه مجید جلالی به استقلال میلیاردی کلیک کردند. ۳ تیم انگلیسی به دنبال جذب سردار دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، سیستم خنک‌کننده پیراهن تیم ملی رونمایی شد نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =