۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

استراتژیست موسسه گلدمن می گوید: نفت در حال وارد شدن به شرایطی است که درآمدها را افزایش می دهد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان بی سی، قیمت نفت در حال افزایش است؛با این حال به نظر می رسد که صنعت نفت شرکت های نفت خیز به جای افزایش،به دنبال محدودیت هستند.

میشل دلا استراتژیست موسسه گلدمن می گوید: نفت در حال گذر از شرابط کنونی به مرحله ای است که به آن سرمایه گذاری مگا گفته می شود،آنچه که در اصطلاح فنی گذر از «سن محدودیت» به سن«گسترش» می گویند.

بازار نفت بعد از طی یک دوره طولانی در قیمت های پایین که باعث نگرانی برای تولیدکنندگان شده بود و تقاضا را برای طلای سیاه کاهش داده بود،به تدریج رو به بهبود می یابد.

کاهش قیمت نفت ضربه های زیادی به صنعت نفت زد و باعث رکود پروژه های بلند مدت دراین صنعت شد. به گفته تحلیل گران کمبود سرمایه گذاری در نفت می تواند صدمات زیادی به این صنعت وارد کند.

به گفته آنان در حالی که تقاضا برای نفت نسبت به 10 الی 15 سال پیش بیشتر شده اما در عین حال برای رونق این صنعت نیاز به رشد تولید است.

میشل دلا استراتژیست صنعت نفت می گوید:« بخش هایی که در این صنعت در حال سرمایه گذاری هستند،نوع سرمایه گذاری آنها کوتاه مدت است؛مثل شیل.در حالی که این نوع سرمایه گذاری هرگز نمی تواند برای این صنعت پایدار باشد.»

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =