۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
زارعی: تمامی معادلات دشمن به‌هم خورد

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یادآور و نماد ایثار، مقاومت، اقتدار و انسجام ملی و روزی است که تمامی معادلات و محاسبات غلط و ظاهری دشمن در این روز تاریخی به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج غلام محمد زارعی روز پنجشنبه در همایش مقاومت و گرامیداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در یاسوج اظهار داشت: فتح خرمشهر و پیروزی رزمندگان در این جنگ نابرابر نتیجه وحدت، انسجام و یکپارچگی تمامی نیروهای مسلح کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بسیج مردمی رقم خورد.

وی تصریح کرد: مهمترین رمز پیروزی و در عین حال پیام روز حماسی سوم خرداد ایمان و توکل به خداوند متعال ،حفظ وحدت و همبستگی ، اخلاص و پرهیز از دو دستگی ها است.

وی ابراز داشت: اقتدار کنونی کشور و ملت ایران در تمامی زمینه ها به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است و آزادسازی خرمشهر نیز به عنوان حقیقتی ماندگار همچون برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی می درخشد.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: فتح خرمشهر تلفیقی از ارزش های الهی و انسانی همچون ایثار، شهامت، جانبازی و شهادت بود که با درهم آمیختگی این مولفه ها حماسه‌ ای فاخر و ماندگار در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم رقم خورد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز مهمترین نیاز اساسی ملت ایران برای فتح پیروزی ها و موفقیت در عرصه های مختلف همان پیام ها و درس های روز سوم خرداد است.

فرماندار بویراحمد نیز گفت: روز سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ سراسر افتخار ملت بزرگ ایران بود و که سرنوشت بعدی ملت و حتی بسیاری از پیروزی ها و موفقیت های بزرگ در جنگ هشت سال دفاع مقدس دربعد از آزادسازی خرمشهر رقم خورد.

شاهرخ کناری ایمان و توکل به خداوند متعال را عنصر اصلی در فتح خرمشهر دانست و یادآور شد: با وجود همه تلاش ها ، مجاهدتها و تقدیم شهدی فراوانی در نبرد خونین آزادسازی خرمشهر ولی امام خمینی (ره) در بیانی عمیق و ژرف فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: روز سوم خرداد در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ ملت بزرگ ایران بود و سرنوشت بعدی ملت و جنگ هشت سال دفاع مقدس دربعد از آزادسازی خرمشهر رقم خورد.

در این همایش همچنین از دو اثر ادبی و کتاب شعر شامل «رویای کودکانه» اثر سید مسعود پرهیزگار با موضوع شعر کودک و «دری به کوچه آیینه» اثر حمید حسینیان با حضور مسئولان اجرایی رونمایی شد.

این همایش با همت تشکل مردم نهاد راه ملت و به پاس و گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در یاسوج برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =