شاهین فرهت آهنگساز و استاد موسیقی با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر سی‌وچهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمجتبی حسینی، در حکمی شاهین فرهت را به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

در حکم معاون امور هنری برای شاهین فرهت آمده است:

«با استناد به بند ۳ از فصل دوم «آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر» و با توجه به نظر اعضای محترم شورای پیشنهاد دبیر آیین نامه مذکور، و نیز تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه موسیقی، به موجب این حکم به عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.

امید است با همکاری و همفکری هنرمندان، پیشکسوتان و صاحبنظران و نیز برنامه ریزی جامع، اصولی و بررسی ادوار گذشته، جشنواره سی و چهارم با کیفیت بهتر و متناسب با انتظار مردم، به ویژه جامعه هنری کشور برگزار گردد. بدیهی است کلیه همکاران و مدیران معاونت امور هنری، نهایت همکاری را با جنابعالی معمول خواهند داشت.»

شاهین فرهت کارشناسی موسیقی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مستر آهنگسازی از نیویورک و دکترای آهنگسازی از استراسبورگ فرانسه دارد و سال‌ها استاد تمام موسیقی دانشگاه تهران بوده است. داوری جشنواره‌های موسیقی از جمله چند دوره جشنواره موسیقی فجر از جمله تجربه ها و سوابق شاهین فرهت است.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =