تسنیم نوشت: به گفته محمدعلی نمازی،‌عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، غلامحسین کرباسچی در جلسه روز گذشته توضیحاتی در مورد پارلمان اصلاحات ارائه و اعضای آن را در حدود 600 نفر اعلام کرده‌است.

علی‌محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران  با اشاره به جلسه فصلی این حزب که روز دوشنبه اين حزب گفت: جلسه روز گذشته با حضور مدیران و دبیران اول و رؤسای شورای‌های حزب در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این نشست آقای هاشمی با توجه به فرارسیدن سالروز پذیرش قطعنامه 598 و پایان جنگ تحمیلی مطالب و خاطراتی را بازگو کرد. در ادامه نشست آقای کرباسچی به عنوان دبیرکل درباره فعالیت‌های اجرایی حزب و مرعشی نیز به عنوان سخنگو گزارشی از شرایط سیاسی کشور ارائه داد و تاكيد كرد که هیچ یک از مشکلات اقتصادی کشور غیرقابل حل نیست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه در جلسه روز گذشته بحث‌هایی نیز درباره نحوه تعامل با شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و انتقاداتی که به عملکرد این شورا وارد می‌شود مطرح شد، گفت: در جریان نشست روز گذشته آقای طاهرنژاد به عنوان نماینده حزب در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گزارشی از عمکرد این شورا ارائه کرد. همچنین آقای کرباسچی درباره موضوع پارلمان اصلاحات توضیحاتی را به حاضرین در جلسه ارائه کرد.

نمازی ادامه داد: به گفته آقای کرباسچی ظاهرا قرار است که پارلمان اصلاحات با مکانیزمی مشخص و با حضور 290 نفر از نمایندگان ادوار در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز کند. همچنین قرار است به برخی شخصیت‌های اصلاح طلب مانند رئیس دولت اصلاحات و برخی اقشار از جمله صنعت‌گران و هنرمندان سهمیه‌ای جداگانه برای عضویت در این پارلمان تعلق بگیرد که مجموع تعداد اعضای را پس از تایید نهایی به حدود 600 نفر خواهد رساند.

 

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 3
    لطفا اقاى كرباسى اين راهم توضيح دهند چرا خيابان نواب وتهران به شكل نيويورك دراوردند چرا رنگ تاكسى ها را مثل تاكسى هاى نيويورك نارنجى كردند
  • معلمی A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    1 2
    انشاا...موفق باشند در خدمت صادقانه به ملت