بازتاب انتقال امیری به ترابوزان سوژه روزنامه‌های ترک

حضور ملی پوش 30 ساله ایران در باشگاه ترابوزان اسپور بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید امیری یکی از ستاره های ایران در جام جهانی 2018 روسیه در شرایطی که تمامی اخبار از حضورش در لیگ ستارگان قطر حکایت داشت به یکباره مسیرش به سوپرلیگ ترکیه تغییر کرد تا در کمتر از 24 ساعت با باشگاه ترابوزان برای امضای قراردادی دو ساله به توافق برسد تا طلسم حضور ایرانی ها در این رقابت ها شکسته شود.

وحید امیری که شب گذشته بعد از نهایی شدن توافقات تست های پزشکی باشگاه را پشت سر گذاشت امروز به سوژه اصلی رسانه های ترکیه تبدیل شد تا جایی که خرید او به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالاتی این باشگاه پرطرفدار و مشهور قلمداد شد. روزنامه SABAH امروز در صفحه ورزشی خود با انتشار تصویری از ستاره سابق پرسپولیس در حال انجام تست های پزشکی نوشت:« امضای قرارداد دو ساله با وحید امیری ستاره 30 ساله ایران و پرسپولیس به عنوان اولین خرید رسمی ترابوزان باعث شد تا مدیران باشگاه کمی از زیر بار فشارها و انتقادات خارج شوند».


این روزنامه در ادامه با اشاره به رزومه و عملکرد درخشانی که وحید امیری فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس داشت همین طور نقش تعیین کننده ای که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ایفا کرد از او به عنوان خرید مناسب برای تقویت ترابوزان در فصل پیش رو نام برد. علاوه بر این روزنامه پرتیراژ ترکیه سایر سایت های خبر این کشور نیز خبر پیوستن امیری به ترابوزان را به صورت کامل پوشش دادند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =