۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

تمام نقاطی که مراسم های عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبداله الحسین برگزار می شود در صورت ورود هیئات مذهبی به سطح معابر جهت رفاه حال عزاداران و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و ایجاد راه بندان ، محدودیت ایجاد و بصورت مقطعی از تقاطع های مجاور یا بالا دست استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، در ایام محرم، تمام نقاطي كه مراسم های عزاداري سرور و سالار شهيدان ابا عبداله الحسين برگزار مي شود در صورت ورود هيئات مذهبي به سطح معابر جهت رفاه حال عزاداران و جلوگيري از بروز هرگونه حادثه و ايجاد راه بندان ، محدودیت ایجاد و بصورت مقطعي از تقاطع هاي مجاور يا بالا دست استفاده می شود. اما محله هايي مثل حرم مطهر "زينبيه" ، از شب تاسوعا تا پايان مراسم روز عاشورا از تقاطع عاشق اصفهاني به سمت حرم ( حبيب آباد ) با ورود هيئات محدوديت اعمال مي شود.

لازم به ذكر است در مسير جنوبي خيابان زينبيه سمت حرم مطهر توقف هرگونه وسيله نقليه اكيدا ممنوع مي باشد و ورود خودروهاي سنگين از سمت حبيب آباد به سمت حرم زينبيه و عاشق اصفهاني ممنوع است.

روز تاسوعا با توجه به ورود هيئت هاي سنگين در مسيرهاي خيابان سروش ، چهار راه عسگريه، آل خجند، ميدان احمد آباد، تقاطع ولي عصر صغير، صغير كمال و در صورت نياز زير گذر امام علي به سمت خيابان ولي عصر - صغير همچنين در خيابان صغير از تقاطع كمال به سمت حسينيه كمال و ميدان احمد آباد به سمت ولي عصر - صغير محدوديت اعمال می شود.

همچنين در ميدان شهيد لاوي به سمت گلستان معطر شهدا محدوديت ايجاد خواهد شد، در روز عاشورا نيز از ابتداي صبح ضمن پاكسازي مسيرهاي منتهي به ميدان امام از كليه معابر منتهي به ميدان ( شكر شكن ، حافظ كرماني ، ميدان امام حسين - سپه ، هشت بهشت ، باغ گلدسته ، هشت بهشت - استانداري و استانداري - فرشادي و نهايتا در صورت لزوم چهار راه فلسطين محدودیت مطلق تا پايان مراسم عزاداري اعمال مي شود.

محدودیت های ترافیکی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =