ایلنا نوشت: عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: پیش نویس اولیه تشکیل پارلمان اصلاحات در شورای عالی آماده شده و من فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک مقدمات تشکیل این نهاد فراگیر برای جریان اصلاحات مهیا خواهد شد.

حسن رسولی با اشاره به انتقادات به اضافه شدن برخی اعضای حقیقی به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: هیات رییسه شورای عالی در مدت پیش از شروع به کار مجدد این نهاد کلیه نقطه نظرات را دریافت کردند و از نظر من شورا با ترمیم ساختار خود در دوره جدید اقدام به کار کرده است. 

وی ادامه داد: جلسه نخست دور جدید شورای عالی با حضور آقای خاتمی برگزار شد و قرار بود جلسه دوم نیز روز یکشنبه برگزار شود که به علت عدم حضور اعضا در تهران به تعویق افتاد. 

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون پارلمان اصلاحات هم گفت: پیش‌نویس اولیه تشکیل پارلمان اصلاحات در شورای عالی آماده شده و من فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک مقدمات تشکیل این نهاد فراگیر برای جریان اصلاحات مهیا خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تشکیل پارلمان اصلاحات، شورای عالی به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر هم گفت: کارهای این نهاد منافاتی با هم ندارد؛ شورای عالی نقش عملیاتی و اجرایی دارد و در کنار آن پارلمان در خصوص سیاست‌ها و خط مشی‌ها تصمیم‌گیری می‌کند. 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =