مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کوهنانی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش کوهنانی با حضور حجت الاسلام آروانی امام جمعه ، دکتر فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ، آرمان منصوری بخشدار مرکزی کوهدشت ، قبادی سرپرست بخشداری کوهنانی ، شهردار و اعضای شورای شهر کوهنانی برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم محمدعلی دیربازیان با حکم رضا زینی وند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان جایگزین میرشاد امرایی که بیش از این 3/5 سال مسئولیت آموزش و پرورش کوهنانی را برعهده داشت شد .

حکم محمدعلی دیربازیان توسط دکتر فرید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان ابلاغ شد.

مسئولیت نوعی امانت است که به افراد واگذار می شود

فرید بهرامی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌ و پرورش استان لرستان در این مراسم عنوان داشت: خوبی‌های آموزش‌ و پرورش به این رفت ‌و آمدها می‌باشد زیرا مسئولیت به ‌نوعی یک امانت بوده که به افراد واگذار می‌شود تا هیچکسی احساس نکند که قدرت مطلق است
وی گفت: مردم درصحنه‌های مختلف به جهت دفاع از انقلاب و نظام همیشه حضور فعالی دارند.

میرشاد امرایی نیز در این مراسم فرصت خدمتگزاری به مردم را نعمتی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: در طول این مدت با کمک کارشناسان نقاط ضعف و قوت را شناسایی و بر اساس توانمندی‌ها، برنامه ‌ریزی‌ های مدون، و با طرح ‌ریزی نقشه، قدم در مسیر توسعه نهادیم به‌ طوری ‌که جایگاه این اداره در سطح استان لرستان از رتبه بیست‌ و چهار به رتبه هشتم ارتقاء دادیم.

رئیس سابق اداره آموزش و پروش کوهنانی یادآور شد: برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی، استفاده از تجربیات و توانمندی‌های کارمندان، استفاده از مدیران برتر، برنامه حضور میدانی مدارس، دارا بودن رتبه‌های برتر کنکور، قبولی در دانشگاه‌های سطح بالا و ... را از نقاط مثبت این منطقه برشمرد.

انتصاب

امرایی گفت: نقطه عطف فعالیت‌های این اداره همت در ایجاد دبیرستان متوسطه دوم در منطقه محروم رودبار بود که یکی از مطالبات و دغدغه‌های مردم این منطقه به شمار می‌رفت.

آموزش و پرورش محور دانایی و توسعه

محمدعلی دیربازیان نیز در این مراسم ضمن اشاره به اینکه امام حسین (ع) مظهر ایستادگی و اقتدار در برابر ظلم است، اظهار کرد: آموزش ‌و پرورش طویل‌ ترین و مؤثرین دستگاه تشکیلاتی هر کشوری است که بر سایر نهادها اثرگذاری دارد.

وی افزود: در جهان برای تعلیم و تربیت ارزش ویژه‌ای قائل هستند چراکه مولد نیروی انسانی و مدیران شایسته است.

رئیس جدید آموزش‌وپرورش منطقه کوهنانی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش محور دانایی و توسعه است و نسلی را تربیت می‌کند که علاقه‌مند به جانبازی درراه اصالت بوده و دفاع از سرزمین خود را افتخار می‌داند و مهارت‌های زندگی، شهروند بودن و اجرای قانون برای او مهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =