ایرنا نوشت: در این بیانیه که روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: برخی از پایگاه های خبری و شبکه‌های مجازی به دنبال درج خبر آزمایش قند خون توسط فردی ناشناس از مدرسه ای دخترانه در تاکستان مدعی شده بودند که وی از نیروهای جمعیت هلال احمر بوده و در پوشش نیروی هلال احمر به این کار اقدام کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به اهمیت مساله با دستور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد فرد مورد نظر هیچگونه رابطه کاری و عضویتی در جمعیت هلال احمر نداشته و هیچگونه مدرک و یا مجوزی مبنی بر ارتباط کاری با جمعیت هلال احمر ارایه نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این فرد کاملا خودسرانه به پوشیدن لباس هلال احمر اقدام کرده و جمعیت هلال احمر استان قزوین پس از اطلاع از این موضوع برای شکایت از فرد مورد نظر در مراجع ذی صلاح اقدام کرده است.

این بیانیه می افزاید: نیروهای هلال احمر برای مراجعه به مدارس ضمن مکاتبه با آموزش و پرورش با تایید این سازمان و رعایت تفکیک جنسیتی به مدارس اعزام می‌ شوند و ملزم به ارایه معرفی نامه معتبر از این جمعیت هستند.
طی روزهای گذشته یک فرد ناشناس با لباس جمعیت هلال احمر به یک مدرسه دخترانه در تاکستان مراجعه کرده و از تعدادی دانش آموز این مدرسه خونگیری کرده بود.
این عمل وی به اعتراض خانوادهای دانش آموزان و بازداشت وی و تعلیق مدیر مدرسه ختم شد.
شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.


41231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =