افزایش ۸ درصدی پرونده‌های تصادفات/ افزایش ۲۸ درصدی صدور برچسب معاینه فنی خودرو در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در خصوص معاینه فنی خودروها گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۰هزار و ۴۵۱عدد برچسب معاینه فنی خودرو در لرستان صادر شده است

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای سال ۹۷تا پایان شهریور ماه،۲۰هزار و ۴۵۱عدد برچسب معاینه فنی خودرو در مراکز معاینه فنی لرستان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین در این مدت، یک‌هزار و ۳۰۳ فقره پروانه عبور بار ترافیکی صادر گردیده و ۱۱۴ مورد برخورد با تخلفات اضافه تناژ صورت گرفته است.

افزایش  ۸ درصدی پرونده‌های تصادفات

جاده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به عملکرد اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در شش ماهه امسال ۲۷فقره پرونده تصادفات تشکیل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸درصد افزایش دارد.

وی گفت: درمجموع در مدت یادشده ۲۲۷فقره پرونده تخلف رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱استان مطرح شده که نسبت به شش ماهه ۹۶ با یک درصد رشد مواجه شده است.

شرفی افزود: علاوه بر این، ۷۴فقره پرونده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲استان تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه با ۱۸۵درصد افزایش همراه شده است و نشان‌دهنده عزم جدی در برخورد با تخلفات است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =