تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: برنامه‌های اباحی‌گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با تأکید به اینکه باید ‌هویت ‌شهر امام رضا(ع) ‌محفوظ بماند، اظهار داشت: اجرای برنامه‌هایی ‌با ‌هویت امام رضا(ع) در مشهد مقدس منافاتی ندارد، ‌اما برنامه‌های اباحی‌گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود.‌

وی با بیان اینکه شادی حرام نیست، افزود: ‌حتماً در شادی باید فساد و فسق و فجور باشد؟ ما با فسق و فجور مخالف هستیم و نه با شادی.‌ کسی نمی‌تواند منکر معجزه هنر هفتم شود؛ موسیقی به‌عنوان یک هنر در استخدام ارزش‌های دین اثر بالایی دارد، اما با ابتذال مخالفیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اعلام اینکه "من ضدهنر نیستم و این را ثابت کرده‌ام"، تصریح کرد: فیلم می‌بینم و این جزو برنامه‌ مرتب بنده است، اما سینما نمی‌روم و فیلم را در منزل می‌بینم، ولی بر این ‌نکته‌‌ تأکید دارم که برنامه ابتذال، جامعه را فاسد می‌کند و این فساد می‌تواند در سینما و تئاتر و خیابان باشد‌؛ بحث ما با کنسرت نیست بلکه مخالفت‌مان با بازار کنسرت است.

وی با ابراز اینکه‌ ‌"از اصول خود دست برنمی‌دارم"، تأکید کرد: بنده پاسبان حرم امام رضا(ع) هستم و از هیچ چیز هراس ندارم و نباید اجازه دهم آن‌ها با هویت مشهد بازی کنند.

 

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    1 1
    فقط یک مثال بیاورید که ثابت کرده اید مخالف هنر نیستیدتا من هزار نمونه مخالفش را بیاورم