۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰

فصل مسابقات برای نایب قهرمان المپیک لندن از آمریکا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان حدادی و تمریناتی پر فشار و سخت.او برای خودش اردویی 20 روزه را در آمریکا تدارک دیده بود که چند روز پیش این اردو به پایان رسید.به عقیده خودش حالا احساس می کند در بهترین شرایط قراردارد،هر چند که می خواهد تا زمان بازی های آسیایی شرایط خودش را بهتر کند و بتواند دوباره مدال این رقابت ها را به دست بیاورد.او حالا اعتماد به نفس بالایی دارد و این بی تاثیر به حضور مربی جدیدش مک ویلکینز نیست.خودش در این باره می گوید:«20 روز در اردو بودم و مثل سال های قبل در تهران نبودم.20 روز در سن دیگو بودم و تمرینات خوبی هم انجام دادم.نکته ای که وجود دارد این است که تمریناتم کم کم جدی می شود.جدی و سنگین.البته به خاطر چند مسابقه تمريناتم سبك مي‌شود تا بتوانم پرتاب كنم. »

از او درباره این سوال کردیم که پرتاب های رکوردی را هم آغاز کرده است یا نه که او این واکنش را نشان داد:«پرتاب ركوردي هم كم و بيش انجام مي‌دهم. بعضي وقت‌ها نه به صورت جدي چراكه هنوز تمريناتم كاملاً سرعتي نشده است. هنوز مانده تا تمرينات سرعتي را شروع كنم. بنابراين ركورد نمي‌گويم.از روزهای آینده هم روی این کار مانور می دهم و امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به نفع من تمام شود.»

احسان در خصوص نخستین مسابقه ای که قرار است در آن شرکت کند هم حرف زد و گفت:«فصل مسابقاتم از آمريكا شروع مي‌شود. سه مسابقه و شايد هم بيشتر در آمريكا دارم و بعد به اروپا مي‌روم.این برنامه کلی من است تا ببینیم که در آینده چه چیزی پیش می آید.»

اما آیا احسان در مسابقات دایموند لیگ هم شرکت خواهد کرد؟خودش در این باره می گوید:«اگر ركوردهايم خوب باشد، در دايموند ليگ‌ها هم شركت مي‌كنم و در نهايت هم بازي‌هاي آسيايي جاكارتا ولي هدف دايموند ليگ است كه با ركوردهاي خوب، نتيجه عالي براي شروع دوباره بگيرم. »

نایب قهرمان المپیک لندن که حالا کار با یک مربی جدید را آغاز کرده است از وضعیت این روزهای کار کرد با این مربی می گوید:«مك ويلكينز هم خدا را شكر از من راضي است. يكسري ايرادات دارم كه معتقد است برطرف مي‌شود و جاي نگراني ندارد.»حرف های پایانی قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا اما به اینجا منتهی می شود؛درخشش دوباره:«من خيلي اميدوارم كه ضعف‌هاي تكنيكي‌ام برطرف شود و دوباره بدرخشم. من خوشبينم كه بشوم احسانNEW. اين احسان را مي‌خواهم. شك نكنيد به زودي پرتاب‌هاي خوب مرا مي‌بينيد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =