در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، زلزله در بوشهر، واکنش اصولگرایانه به گم شدن مرتضوی، افت قیمت سکه و اظهاراتی عجیب از مقتدی صدر درباره ایران از جمله مطالب پربیننده بود.

در سرویس سیاست، کدام نماینده از میکروفون باز مجلس گفت «دختر خوشگلا رو نشون بده»؟ عنوان پربازدیدترین خبر بود. واکنش اصولگرایانه به گم شدن سعید مرتضوی نیز دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. خبری با تیتر پاسخ محمد علی رامین به چرایی وضعیت این روزهای احمدی نژاد هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، کوچ مشتریان از بازار خودرو از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم خبری درباره افت قیمت سکه در بازار را خواندند. بسیاری از کاربران هم دنبال ارزش واقعی سکه بودند. 

در سرویس فرهنگ، بازیگری که «پایتخت ۵» را سکوی پرتاب خود می‌داند پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر حرکت جالب بازیگر سرشناس در زمین مبارزه کلیک کردند. راهکارهای نویسنده «شهرزاد» برای فیلمنامه‌نویسی نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، گفتگو با جوانانی که اعضای بدن خود را برای فروش گذاشته‌اند بازدید زیادی داشت. مخاطبان این سرویس روی خبر زلزله شدید در بوشهر هم کلیک کردند. همچنین واکنش سخنگوی ناجا به فیلم برخورد عجیب یک مامور زن گشت ارشاد با یک دختر هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، اظهارات عجیب مقتدی صدر دربارۀ ایران پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی روی این گزارش کلیک کردند تا بدانند چرا اردوغان انتخابات را جلو انداخت؟. دیگر پربازدید این سرویس، خبر بازداشت متهم حوادث ۱۱ سپتامبر بود.

در سرویس ورزش، پرسپولیس محروم با این کلک دو ستاره سایپا را از چنگ استقلال در می‌آورد؟ از پربازدیدها بود. ستاره جوان پرسپولیس در جشن قهرمانی با هواداران خداحافظی می‌کند؟ سوالی بود که دانستن پاسخش برای بسیاری مهم بود. پاسخ کارلوس کی‌روش به اظهار نظر دوست خوبش آرسن ونگر درباره تیم‌ملی! دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =