پژمان جمشیدی با انتقاد از وضعیت اخیر ورزشگاه‌ها و فحاشی‌هایی که رایج شده است، تاکید کرد اگر برای این وضع فکری نکنیم در آینده، بیشتر دچار مشکل خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی با انتشار تصویری در اینستاگرام در واکنش به حواشی اخیری که در ورزشگاه‌ها اتفاق افتاده است، نوشت: «اگرچه چند سالی هست درگیر تئاتر و سینما هستم، اما از وضعیت فوتبال و اتفاقاتی که در اون می افته بی خبر نیستم. هنوز خبرهایی که توی سطح اول فوتبال کشورمون منتشر میشه رو دنبال می کنم و متاسفانه در این اواخر سیاهی عجیبی این اخبار رو احاطه کرده. با اینکه لیگ فوتبالمون تازه شروع شده، ولی وضعیت سکوها و ورزشگاه ها جالب نیست.

این روزها خبر از خشونت تماشاگران تیم های مختلف، شعارهایی زننده تر از چیزی که در گذشته ها بوده و حتی حرکت های عجیب و پرخاشگرانه مثل پرتاب سنگ و آجر و خسارت زدن به اماکن ورزشی زیاد داره شنیده میشه و این خیلی اذیت کننده است.

اگر وضعیت توی فوتبال ما اینطور ادامه داشته باشه، باید منتظر روزهای بدتری باشیم و هر روز و هر هفته خودمون رو آماده شنیدن خبرهای تلخی کنیم.

حالا ورزش سه به عنوان یکی از رسانه های ورزشی ایران، پیشقدم شده تا با یک حرکت دسته جمعی و همگانی، این اتفاقات تلخ رو کمتر کنه و جو ورزشگاه ها رو به سمت آرامش و فوتبالی شدن پیش ببره. برنامه 90 هم امشب آيتم خاصی برای این مسائل داره و به حاشیه های عجیب و خطرناک این چند هفته می پردازه. این ناهنجاری ها باید به دست ما تموم بشه و خودمون قدم اولش رو برداریم.
جا داره از فضاهایی مثل اینستاگرام شروع کنیم و به این بی اخلاقی ها پایان بدیم؛ بي اخلاقي هايي كه متاسفانه فقط مختص ورزشگاه ها نيست و در سطح شهر و جامعه امروزمون نيز به وفور ديده ميشه. حالا به عنوان عضو كوچكي از مردم ، از همه افرادی که دغدغه اخلاق در جامعه و ورزش ایران رو دارند، درخواست می کنم که به این فضایی که در رسانه ها راه افتاده کمک کنند و در این حرکت دسته جمعی سهیم باشند.

يادمون نره ورزش در كنار رقابت ، راهيست براي تبادل فرهنگ و دوستي و از اون مهمتر ،فراموش نكنيم كه ايران موطن تمام اقوام عزيز و ماندگار آن است. درود بر ترك و كرد و فارس و لر و عرب و بلوچ و ... تك تك مردم شريف ايران.

شكی نيست كه بخشي از اين فريادها از مشكلات موجود در جامعه و بخصوص مشكلات اقتصادي و معيشتي نشات ميگيره.من هم با تمام وجودم مشكلات مردم رو ميشناسم و با جونم درك ميكنم.من هم با تمام وجودم از بسياري بي كفايتي ها و كم كاري ها و دزدي ها و بي مسئوليتي ها خسته و درمانده ام.اما چكيده مطلب و خواهش من اينه كه ما مردم فقط همديگه رو داريم ، پس اجازه نديم به بهانه مذهب و قوم و زبان مارو رو در روي هم قرار بدن.ما كنار هم ميشيم يك ملت بزرگ و دوست داشتني و ماندگار كه ميتونه كارهاي بزرگي انجام بده.»

پست اینستاگرامی پژمان جمشیدی در واکنش به فحاشی در استادیوم

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =