۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

فعلا همه چیز در حد یک شایعه است و بهتر است که فدراسیون کاراته درباره اتفاق‌هایی که در انتخابی افتاده شفاف توضیح بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک حاشیه که کمتر کسی به آن پرداخته است.سوال از فدراسیون کاراته بسیار روشن است؛در حالی که قرار بوده بانوان در 5 وزن راهی مسابقات جهانی اسپانیا شوند پس چرا فقط در 2 وزن انتخابی برگزار شده است؟سوالی که ذهن خیلی از کاراته کاها را درگیر خودش کرده است و فدراسیون کاراته به صورت شفاف از این بگوید که چرا پیش از این سارا بهمنیار در وزن منهای 50، پگاه زنگنه در وزن منهای 68 و حمیده عباسعلی در وزن به اضافه 68 کیلوگرم به عنوان نفرات اصلی این اوزان برای حضور در رقابت های جهانی اسپانیا معرفی شده‌اند؟


در شرایطی که فدراسیون کاراته روزه سکوت گرفته است خبر رسیده که یکی از مدیران حاضر در این فدراسیون سلیقه ای تصمیم می گیرد و می خواهد ارنج تیم ملی بانوان آن طور که خودش دوست دارد چیده شود!

اما داستان چیست؟در روز انتخابی تیم ملی بانوان و در منهای 55 کیلوگرم فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار و آویشن باقری حضور داشتند که چالاکی با کسب 3 پیروزی و 2 تساوی جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کرد اما یکی از مدیران در سایه دوست ندارد چالاکی در انفرادی به رقابت بپردازد چرا که از نظر او چالاکی در انفرادی زیاد خوب نیست و باید نفر دیگری به جای او اعزام شود!
بر اساس اخبار رسیده ظاهرا این مدیر با برادر چالاکی هم تماس گرفته(که یکی از مربیان تیم امید است) و از او خواسته تا خواهرش را مجاب کند که در جهانی اسپانیا بی خیال شرکت در مسابقات انفرادی شود و در کومیته تیمی به مبارزه بپردازد!

اگر این اتفاق بیفتد که احتمالا می افتد چالاکی باید در مادرید در ترکیب کومیته تیمی روی تاتامی برود و طراوت خاکسار در انفرادی مبارزه کند! حالا سوال اینجاست که اگر قرار بود این اتفاقات بیفتد اصلا فلسفه انتخابی چیست و بهتر نبود از همان ابتدا مسابقه ای برگزار نمی شد و نفرات به ضورت مشخص راهی جهانی می شدند؟بهتر نبود در این دو وزن هم مثل آن سه وزنی که بدون انتخابی نفرات آن فیکس تیم ملی مشخص شدند، انتخابی برگزار نمی‌شد؟

ضمن اینکه وقتی رئیس فدراسیون کاراته حکم سرمربیگری ستاره موسوی را ابلاغ می‌کند، یعنی او تصمیم گیرنده در مورد مسائل فنی است، کسی که صبح تا شب کنار ملی پوشان بوده و از عملکرد فنی آنها مطلع بوده، اما وقتی مدیر مربوطه در مورد تمام مسائل فنی مردان و بانوان اظهار نظر می‌کند، قطعا خود را از لحاظ فنی بالاتر از سرمربی بانوان می‌داند، خوب اگر چنین اعتقادی دارد آیا بهتر نیست از مسئولیت خود استعفا داده و جای شهرام هروی و یا دیگر مربیان را بگیرد؟

اما سوال آخر.ستاره موسوی مگر سرمربی بانوان نیست؟چرا در غیاب او یکی از مربیان آقا تیم بانوان را تمرین داده و استقلال بانوان را زیر سوال برده است؟چرا در فدراسیونی که بانوان آن نایب رئیس و سرمربی دارند، باید پشت درهای بسته و در غیاب این نفرات برای آنها تصمیم گرفته شود؟بدون شک با احترام به بانوان و اینکه آنها به صورت مستقل کار خودشان را ادامه بدهند قطعا اتفاق های بهتری برای ورزش آنها خواهد افتاد.

کاراته این روزها اوضاع خوبی ندارد و رییس فدراسیون هم در آستانه بازنشستگی است تا اوضاع بیشتر قمر در عقرب شود.حتی شنیده‌ها حاکی از آن است، که پدر خوانده با توجه به اینکه مطمئن شده رئیس فدراسیون باید برای همیشه از این فدراسیون برود،روزهای گذشته با گزینه‌های بعدی ریاست فدراسیون نیز جلساتی را داشته است تا مهره های خودش را پشت میزهای فدراسیون بچیند!

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =