در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر، چند مطلب آرشیوی و قدیمی در کنار چند خبر تازه پربازدید شدند؛ اخبار بازار سکه، ارز و مسکن در کنار گزارش‌ها و تحلیل‌ها درباره قتل جمال خاشقچی مورد توجه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز (پنجشنبه ۲۶ مهر)، اخبار مربوط به قتل جمال خاشقچی همچنان خوانندگان زیادی داشت. این‌که یک رویداد خارجی برای مخاطبان ایرانی مهم باشد و در شبکه‌های مجازی هم خیلی‌ها آن را پیگیری کنند، هر چند وقت یک بار رخ می‌دهد.

در یک روز نیمه تعطیل، با کاهش فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور، اخبار تازه و به‌روز کم‌تری هم نشر می‌یابند و مطالب آرشیوی و قدیمی‌تر، مجال دیده شدن بیشتری پیدا می‌کنند که امروز هم چنین بود. در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به اخبار پربازدید امروز خبرآنلاین: 

در سرویس سیاست، غصه قدیمی رهبری خوانندگان زیادی پیدا کرد. در ادامه، کاربران مطلبی با تیتر خاتمی با ۵ میلیون دلار می‌خواست موسوی‌بجنوردی را ساکت کند، پسندیدند. رئیس جمنا هم گفت خاشقچی منحرف بود.

در سرویس اقتصاد، قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های لاکچری چشم‌ها را خیره کرد. در مقابل خبر قبلی، این‌که کارگرانی به جای دستمزد، نوشابه می‌گیرند باعث تاسف شد. در ادامه، بسیاری خواستند بدانند وام مسکن به چه قیمتی دست به دست می‌شود؟

در سرویس فرهنگ، استقبال مردم از یک فیلم اجتماعی خبرساز شد. شنای خاویر باردم خلاف جهت آب هم دیدنی شد.

در سرویس جامعه، توضیح وزارت علوم درباره مدرک جعلی نماینده سابق مجلس پربازدید شد. درآمد نجومی صدا و سیما از موسسات کنکور هم خوانندگان زیادی پیدا کرد. 

در سرویس بین‌الملل، وقوع جنگ جهانی سوم از نگاه لاوروف، توجه کاربران را جلب کرد. دو خبر درباره قتل خاشقجی از جمله مرگ مشکوک یکی از مظنونان و ضرب‌الاجل پمپئو به ولیعهد عربستان هم خواندنی شدند. 

در سرویس ورزش، انتقاد علی پروین از کی‌روش پربازدید شد. در ادامه خبر رسید قلعه‌نویی پشت بچه محل‌اش درآمد. 

در سرویس طنز هم، واکنش جواد خیابانی به گزارش خبرآنلاین! لبخند بر لب کاربران نشاند. 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =