فارس به نقل از حسن عباسی نوشت: قتل و جنایت امثال خاشقچی بی‌آبرویی امثال زیباکلام و سریع‌القلم و علم سکولار آنها است این‌ها ارزش‌های آمریکایی است ارزش‌هایی که دولت مورد نظرش 15 تروریست را می‌فرستد در سفارتخانه‌اش در ترکیه و مخالفش را تکه تکه می‌کند. آمریکا یعنی همین.

وی با اشاره به نزدیک شدن به 13 آبان ماه و وضع تحریم‌های جدید آمریکا، گفت: لیوان تحریم ایران پرشده و تحریم‌های بیشتر ایران توسط آمریکا تاثیری در اقتصاد ایران نخواهد داشت. مستحضر هستید که آن بخش از تحریم‌های هسته‌ای که به واسطه برجام تعلیق شده بود، دوباره برگشته است.

حسن عباسی

* ارزش‌های آمریکایی از رویای آمریکایی می آید لیبرالیسم یعنی یلگی و رهایی از قید و بند الهی. می‌خواهید لیبرالیسم را بزنید مصادیق آن را در اقتصاد و فرهنگ و سیاست پیدا کنید و آن را بزنید در انتخابات آمریکا هر دروغی گفته شد تا ترامپ رای بیاورد بعدش خیلی‌ها و از جمله  هنرپیشه‌های پورن  گفتند با پول دهان ما را  بستند این یعنی ارزش‌های آمریکایی و این از زمان کندی و کلینتون وجود داشته است. آیا چنین رئیس جمهوری حق دارد بیاید در مورد وضعیت زنان در ایران اظهار نظر کند؟  بی‌آبرویی این نظام تمدنی را باید رو کرد.

* لیبرالیسم عمامه بسر و کراواتی نمی شناسد لیبرالیسم یعنی هر چه دلت خواست بکن. ما با این ایدئولوژی سر جنگ داریم و با انهم تعارف نداریم. فکر کردند اگر آمریکا کماندو داشته باشد ما آنها را دستگیر نمی کنیم تا زانو بزنند داعش را راه بیندازند ما به جنگ با آنها نمی‌رویم.

214219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =