ارتقاء علم همراه با فرهنگ مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب

به منظور آشنایی با نقاط قوت و پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب و همکاری جهت اطلاع رسانی در خصوص معرفی این دانشگاه در شهرستان اسلام آبادغرب نشستی با اصحاب رسانه رسمی و خبرنگاران فعال حوزه رسانه در سالن جلسات واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،در ابتدای این نشست دکتر محمد بستان ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به خبرنگاران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آبادغرب از بدو تأسیس تاکنون به لحاظ ایجاد اشتغال و رشد علمی در شهرستان محروم اسلام آباد غرب تاثیرگذار بوده و با داشتن فضای آموزشی مناسب و اعضاء هیات علمی مجرب باید بیشتر به مردم معرفی شود.

 وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و با اجرای صحیح رسالت خویش می توانند در رشد و شکوفایی هر ارگانی دارای تاثیر گذار باشند.

در ادامه این جلسه دکتر سعید قزوینه معاونت دانشجویی و فرهنگی و دکتر علی مرادی معاونت آموزش و پژوهش با اشاره به ارتقأ واحد اسلام آبادغرب از واحد متوسط به بزرگ با کسب 404 امتیاز در طی دو سال گذشته این ارتقأ درجه را افتخار برای شهرستان و حاصل کار و تلاش حوزه های مختلف دانشگاه عنوان کردند.

و همچنین گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام ارائه نمودند.

در ادامه این نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران و روزنامه نگاران به بیان دیدگاه ها و راه های تعامل در حوزه رسانه جهت همکاری بیشتر با واحد اسلام آباد پرداختند و رشد و ارتقأ دانشگاه را به عنوان دغدغه خود بیان کردند.

شایان ذکر است اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در طول سالهای گذشته همواره دارای تعامل و همکاری در خصوص انعکاس خبرها و رویدادهای واحد بوده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =