برند TCL اسپانسر فدراسیون بین المللی بسکتبال (FIBA) شد!

تی سی ال که یکی از سه برند مطرح جهانی تولید تلویزیون و برند مطرح لوازم الکترونیکی مصرفی است، همکاری گسترده خود با فدراسیون بین المللی بسکتبال (FIBA) را بطور رسمی اعلام کرد.

این همکاری  که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد و تمامی  مسابقات فدراسیون بین الملی بسکتبال  سرتاسر جهان را تا  دسامبر 2019  پوشش خواهد داد،جدید ترین  اقدام در راستای برنامه اسپانسری ورزشی برند  تی سی ال در سطح جهانی می باشد.این همکاری جدید  در ادامه همکاری با ستاره فوتبال جهان، نیمار جونیور بوده و بر تعهد این شرکت به پیشروی در سطح جهانی و اجرای تعهداتش در قبال مصرف کنندگان جهانی تاکید دارد.  

Yuki Wei، معاونت شرکت تی سی ال گفت" از اینکه با FIBA همکار شده ایم بسیار خوشحال هستیم، این همکاری یک شراکت تاثیر گذار در جامعه جهانی بسکتبال خواهد بود چرا که همکاری های بصورت اسپانسر ورزشی، در بطن استراتژی بین المللی برند تی سی ال قرار گرفته است".

Patrick Baumann، دبیر کل FIBA و عضو کمیته بین المللی المپیک گفت "از اینکه برند تی سی ال در تمامی مسابقات مهم FIBA  شامل جام جهانی بسکتبال FIBA 2019  و  صعود کنندگان  به دور بعد به ما  پیوسته است  خوشحالیم" وی افزود" تی سی ال  یکی از شرکت های  برجسته جهانی در چین بوده  و از همکاری با آن خوشحالیم .امید است که بتوانیم  با ایجاد فرصت های مشترک همکاری در جهت  ارتقاء بزرگترین مسابقه بسکتبال در جهان پیش رویم ".

تحت این قرارداد، تی سی ال قادر خواهد بود از لوگوی جام جهانی 2019 FIBA  بر روی محصولات لوازم خانگی شامل تلویزیون، یخچال، ماشین ظرفشویی، گاز و ... استفاده نماید.

همچنین به موجب  این قرارداد حق  اسپانسری هدایای صعودکنندگان  آسیایی  جام جهانی سال بعد و همچنین حق  فعالیت های اصلی بازرگانی مسابقات برتر FIBA و اسپانسری  جام جهانی بسکتبال بانوان بسکتبال   2018به تی سی ال اعطا شده است.

حقوق خاص در جام جهانی بسکتبال 2019   شامل نمایش برند (تبلیغات) در زمین بازی و اهدای جایزه به بهترین بازیکن  با نام "بهترین بازیکن TCL" می شود.

در باره شرکت تی سی ال

هولدینگ لوازم برقی تی سی ال با مسئولیت محدود، یکی از اصلی ترین مهره ها در صنعت جهانی تلویزیون می باشد که شامل بخش های تحقیق و توسعه، تولید و توزیع محصولات برقی مصرفی  است.  دفتر مرکزی این برند در کشور چین واقع شده است. طبق مدل جدید کسب و کار "محصول و مصرف کننده محور" که   تمرکز اولیه اش بر  استراتژی " هوشمندسازی + اینترنت" و "محصول+خدمت" است، تی سی ال اکوسیستم کاملی برای تلویزیون های هوشمند خود در نظر گرفته است که تجربه ای منحصر به فرد برای مصرف کننده  خلق می کند. برای مشاهده محصولات از وبسایت تی سی ال دیدن فرمایید.

تی‌سی‌ال در ایران شرکت مادیران را به عنوان شریک تجاری خود انتخاب کرده است. مادیران بیش از 50 سال سابقه فعالیت داشته و از یک‌هزار نیروی متخصص ایرانی بهره می‌برد.

مدیر عامل شرکت مادیران، بابک ثقفی، در نشست خبری شهریور ماه 96 که با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: گارانتی محصولات تی‌سی‌ال که توسط مادیران انجام می‌شود، دو ساله و شامل همه موارد، غیر از شکستگی است.

این شرکت، بیش از ده سال است که وارد بازار تلویزیون ایران شده و با ورودش همه معادلات بازار را بر هم زده است. با عرضه محصولاتی با طراحی به روز، کیفیت جهانی و قیمت مناسب، از رقبای خارجی خود پیشی گرفته و در دل مشتریان ایرانی برای خود جایگاه ارزشمندی خلق کرده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789170