دکتر رضا اردکانیان در ارتباط ویدیو کنفرانسی با مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از تلاش ­های ارزنده و احساس مسئولیت کارکنان این نیروگاه در انجام وظایف محوله قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازنکاوزیر نیرو که در جلسه ستاد ویژه مدیریت پیک بار شبکه برق ایران حضور داشت، پس از استماع گزارش مهندس نعمتی، موقعیت شناسی و تلاش­ های ارزنده و شبانه ­روزی کارکنان نیروگاه نکا را جهت تسریع در انجام تعمیرات غیر مترقبه توربین واحد یک بخاری شایسته تقدیر دانست.

در این ارتباط تصویری مهندس محسن نعمتی اقدامات شبانه ­روزی و ایثارگرانه کارکنان نیروگاه در خصوص تعمیرات غیر مترقبه توربین فشار ضعیف و رفع نشتی لوله­ های بویلر واحد یک بخاری در کوتاه ترین زمان ممکن را تشریح نمود.

وی زمان معمول و مورد نیاز جهت انجام این فعالیت ­ها را حدود 45 روز عنوان کرد و افزود: در حالت عادی و معمول برای چنین فعالیت ­های تعمیراتی با احتساب زمان خنک­ کاری 45 روز پیش­بینی می­شود ولی بدلیل شرایط زمانی و نیاز شدید شبکه برق برای تأمین برق مورد نیاز هموطنان، همکاران ما جهاد گونه و با دل و جان کار کردند و توانستند این تعمیرات را با توانمندی، سعه صدر و همت بالای خود و با استفاده از شیوه ­های ابتکاری در مدت 7 روز به سرانجام برسانند.

خاطرنشان می­شود واحد یک بخاری نیروگاه نکا با ظرفیت 440 مگاوات بدلیل حادثه شکست پره توربین فشار ضعیف در شامگاه هفدهم تیر ماه از مدار تولید خارج شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =