۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه گذشته به دیدار سیمین‌دخت وحیدی شاعر پیشکسوت کشورمان رفت و ضمن آرزوی سلامتی برای این هنرمند درباره آثار منتشر نشده او گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سیمین دخت وحیدی شاعر پیشکسوت، با قدردانی از فعالیت‌های ادبی این شاعر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای وی آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بانو وحیدی در طول عمر پربار خود با سرودن اشعار انقلابی و تربیت شاعران متعهد، کمک شایانی به ادبیات انقلاب کرده است. همه ما به ایشان که با بصیرت خود همواره زبان گویای اسلام و انقلاب بوده‌اند افتخار می‌کنیم.

صالحی در این دیدار یک ساعته، از فرزندان سیمین دخت وحیدی جویای فعالیت های گذشته، آثار منتشر نشده و وضعیت سلامتی این بانوی شاعر شد.

دیدار وزیر فرهنگ با سیمین‌دخت وحیدی

در پایان این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح سپاس جایزه ادبی پروین اعتصامی را به سیمین دخت وحیدی اهدا کرد.

در این دیدار که در منزل سیمین‌دخت وحیدی انجام شد، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و جواد محقق مدیر دفتر شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده بود که در بخش ویژه هشتمین جایزه ادبی پروین اعتصامی با عنوان «ادبیات زنان، انقلاب و امام خمینی» از سیمین‌دخت وحیدی به پاس فعالیت‌های ادبی تجلیل شود که به دلیل کسالت وی امکان حضور در اختتامیه فراهم نشد.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرفان IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    1 0
    آقای صالحی شما وزیر فرهنگ و ارشاد همه هنرمندها هستین یا فقط هنرمندهای انقلاب و به قول خودتون ارزشی؟ تا آنجا که من میدونم بودجه وزارتخانه شما از جیب همه ملت داره میره. نه فقط انقلابی ها و ارزشی ها