فیروز خدائی گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه ، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال گذشته بیش از ۱۸۴۰ انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد ، سازمان بهزیستی ، مساجد و …. واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ فیروز خدائی اظهار کرد : برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه ، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال گذشته بیش از ۱۸۴۰ انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد ، سازمان بهزیستی ، مساجد و .... واگذار شده است.

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد : در سال گذشته ۱۴۹۹ انشعاب گاز رایگان برای اقشار نیازمند روستائی و ۳۴۹ انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان به خانواده مددجویان و نیازمند ارائه شده است.

فیروز خدائی

وی با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گاز رسانی استان انجام می شود افزود : مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده ننموده اند می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =