پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان/ ۲ امتیاز تا قهرمانی

پرسپولیس با شکست استقلال خوزستان فقط یک قدم دیگر تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین بازی هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، پرسپولیس در زیر باران شدید ورزشگاه آزادی پذیرای استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری 1-0 پرسپولیس به پایان رسید.

این بازی که تحت تاثیر هوای بارانی تهران با استقبال زیادی از سوی هواداران مواجه نشده بود، با تسلط پرسپولیس بر بازی آغاز شد. در همان نیمه  اول شایان مصلح روی یک ضربه کرنر با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد.

بازی خوب پرسپولیسی ها در دقیقه 37 نتیجه داد و سیامک نعمتی که با پاس فرشاد احمدزاده در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، توانست دروازه وحید شیخ ویسی را باز کند تا شاگردان برانکو برنده عازم رختکن شوند.

در نیمه دوم استقلال خوزستان نیم نگاهی به جبران نتیجه داشت اما تلاش های این تیم با بازیکنانی نظیر اسماعیل شریفات و یعقوب کریمی در خط حمله به جایی نرسید تا رادوشویچ که جانشین بیرانوند در دروازه شده بود، شب آرامی را سپری کند.

برانکو هم با به میدان وحید امیری و گادوین منشا توانست نبض بازی را در دست بگیرد تا درنهایت تیمش از این بازی سخت با دست پر خارج شود.

با این نتیجه پرسپولیس 57 امتیازی شد و حالا برای قهرمانی فقط به دو امتیاز احتیاج دارد. دو امتیازی که با برد در دربی روز پنجشنبه مقابل استقلال به دست می آید و پرسپولیس پیش از پایان سال 96 می تواند قهرمانی اش را مسجل کند.

شاگردان عبدالله ویسی هم با این باخت با همان 20 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند و قدمی دیگر به سقوط به لیگ یک نزدیک تر شدند.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =