جشنواره تجلیل از برترین های اوقات فراغت کردستان برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: جشنواره تجلیل از برترین های اوقات فراغت کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

گلاویژ فتاحی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سی و نهمین فجر انقلاب، اظهار داشت: روز شنبه 21 بهمن ماه و در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره تجلیل از برترین های اوقات فراغت کردستان برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره ساعت 16:30 در تالار فروردین مجتمع فرهنگی، هنری فجر شهر سنندج به همت جمعی از سازمان های مردم نهاد جوانان برگزار می گردد.
فتاحی گفت: تجلیل از دستگاه های برتر فعال در حوزه غنی سازی اوقات فراغت، سازمان های مردم نهاد و کارشناسان همراه با اجرای موسیقی، نمایش تئاتر و برگزاری مسابقه از بخش های این جشنواره است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: جشنواره گرامیداشت دهه مبارک فجر و تجلیل از برترین های حوزه اوقات فراغت به همکاری موسسه مردم نهاد هیژان، لبخند بسازیم، بارمان سنه دژ، ئاویه ر سنه دژ و آوای کهن سنه دژ برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =