ایسنا نوشت: رئیس ستادکل نیروهای مسلح ارائه پیوست‌های تبلیغاتی، فرهنگی و عملیات روانی برای مدیریت صحنه‌ها و عرصه‌های ماموریتی را ضروری دانست و تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم مسایل اجتماعی و اقتصادی به مسایل سیاسی و امنیتی تبدیل شود.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه ارزیابی آمادگی های نیروی انتظامی در جمع فرمانده و معاونین این نیرو با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد ماه اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به ماهیت و ویژگی های خود دائماً در حال انجام مأموریت است و فرمانده معظم کل قوا و به تبع ایشان ستاد کل نیروهای مسلح همواره در همه عرصه ها پشتیبان پلیس هستند.

اهم اظهارات سردار باقری به شرح زیر است:

*جبهه معاندان و منافقان طی ۴۰ سال اخیر همواره درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده اند که خوشبختانه هوشمندی و هوشیاری مردم و نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی توانسته است نقشه ها و توطئه های آنها را خنثی و با شکست های خفت بار همراه سازد.

* دشمنی های نظام سلطه و استکبار به ویژه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران توقف ناپذیر است. این یکی از حقایق نادر و آموزنده روزگار است که سردمداران آمریکا و حاکمان کاخ سفید در زمره ضد ایرانی ترین موجودات تاریخ این کشور قرار دارند، به نحوی که هر یک از مقامات آمریکایی در صدد انتقام و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند و در ابراز خصومت های خود نیز هیچ ابایی ندارند.

* پلیس یک سازمان حرفه ای و مقتدر برای تامین امنیت زندگی و فضای کسب و کار مردم است و در عرصه خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان بایستی به گونه ای عمل کند که سایر دستگاهها آن را الگوی خود در تعامل با مردم قرار دهند، در واقع پلیس باید خود را خط مقدم و پیشتاز خدمت رسانی به مردم در جامعه اسلامی بداند، که بحمد الله چنین نیز هست.

* ارتقای سطح رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی امری مهم و ضروری است. پلیس مهربان و در عین حال قاطع و عازم در برخورد با عوامل مخل نظم و امنیت جامعه، همواره مورد تکریم و احترام مردم قرار دارد که به فضل الهی نیروی انتظامی از این نعمت بزرگ برخوردار است.

*نباید اجازه داد مسایل اجتماعی و اقتصادی تحت تاثیر القائات دشمن به مسایل سیاسی و امنیتی تبدیل شود، در این راستا باید تدابیر و بسترهای مناسب تری فراهم آید تا با مشارکت و همراهی مردم و نقش آفرینی و اقدام بموقع دستگاه‌ها و مسوولین مربوطه این گونه مسائل حل و دشمن را در سوار شدن بر مطالبات به حق مردم و سوء استفاده از آن ناکام گذارد.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =