مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در هفته تعاون در جمع خبرنگاران گفت: ۵۰۰ شرکت تعاونی در سیزدهمین جشنواره تعاون گران برتر این استان شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب جمع خبرنگاران با اشاره به هفته تعاون اظهار داشت: با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبی از قبور مطهر شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردیم.

وی با بیان اینکه از برنامه های هفته تعاون دیدار با اعضای تعاونی ها است، تصریح کرد: هدایت مردم به سمت تشکیل تعاونی می تواند تبدیل به یک فعالیت اقتصادی پایدار شود.

برگزاری جشنواره تجلیل از تعاون گران

لوگو تعاونی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر اینکه تعاونی تاکسی رانی نیز به مناسبت هفته تعاون در سطح استان رژه خواهند داشت و به ترویج فرهنگ تعاون کمک می کنند، افزود: سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر استان نیز در این هفته برگزار می شود.

آشتاب با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ شرکت تعاونی برای شرکت در این دوره از جشنواره ثبت نام کرده اند، افزود: ۲۱ تعاونی برتر در گرایش های مختلف در این جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه افتتاح تعاونی های تولید پوشاک و آبیاری بارانی، کارگاه آموزشی حوزه پوشاک و بازدید از تعاونی های نمونه و الگو از دیگر برنامه های هفته تعاون است، تصریح کرد: همچنین در این هفته با ائمه جمعه در سراسر استان دیدار خواهیم کرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =