باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اقتصاددان اصلاح طلب گفت: یک گروه نفوذی برای ضربه زدن به اقتصاد ورود کرده و با گزاره‌های غلط، ذهن مسئولان ما را پر کرده‌اند.

حسین راغفر اقتصاددان اصلاح طلب در هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری که امروز (پنجشنبه ۱۵ شهریور) برگزار شد گفت: رقابت‌های سیاسی موجب شد تا جام زهر به امام (ره) داده شود، امروز هم در حال تدارک یک جام زهر دیگر به رهبری هستند تا مقاومت‌ها را در برابر مذاکره بشکنند.

وی افزود: آنچه اتفاق افتاده، چپاول مردم و زمینه سازی برای فروپاشی و کودتا است، تأسف می‌خورم و نمی‌دانم دستگاه‌های امنیتی کجا هستند.

راغفر تاکید کرد: یک گروه نفوذی برای ضربه زدن به انقلاب به اقتصاد ورود کرده و با گزاره‌های غلط، ذهن مسئولان ما را پر کرده اند، از سال ۱۳۸۹ تا حالا در اقتصاد رکود داریم و ۸ سال است که پوست مردم ما کنده شده است و افزایش دلار، کارت دعوت مستقیم برای شورش است.

وی ادامه داد: گفته می‌شود که در هیئت‌ دولت، آقای رئیس جمهور می‌گوید با افزایش نرخ بلیط هواپیما مخالف است، اما چطور نرخ بلیط هواپیمایی که در اختیار خود دولت است افزایش می‌یابد؟ نه مثل اینکه عده‌ای با افزایش قیمت‌ها موافقند.

راغفر با بیان اینکه راه‌حل مسائل امروز کشور سیاسی است، تصریح کرد: ما نگران حمله نظامی نیستیم بلکه امروز نیازمند بازسازی اعتماد عمومی هستیم و این بازسازی نیز عزم سیاسی است.

اقتصاددان اصلاح طلب با اشاره به بازار ثانویه گفت: باید ارز ثانوی در کشور تعطیل شود و قیمت آن برای سه الی چهار سال تثبیت و عرضه و تقاضای آن کنترل شود.

 

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =