میزان نوشت: هوشنگ توکلی گفت: سینمای ایران افتخارات بسیاری به دست آورده که من اعتقاد دارم همه مدیون زحمت معلمان و هنرمندان در چهل سال بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

هوشنگ توکلی درباره وضعیت امروز سینما ادامه داد: همواره نقدهایی وجود دارد اما سینمای امروز ایران فوق العاده است. این سینما افتخارات بسیاری به دست آورده که من اعتقاد دارم همه مدیون زحمت معلمان و هنرمندان در چهل سال بعد از انقلاب اسلامی ایران است. معتقدم سینمای ایران موفقیتش را مدیون انقلاب اسلامی ایران و تلاش روزافزون تمام کسانی است که این سالها برای این سینما زحمت کشیده اند.

هوشنگ توکلی

توکلی خطاب به جوانانی که قصد حضور در سینما را دارند خاطرنشان کرد: از نظر من جوانانی که امروز می خواهند وارد سینما شوند باید با بزرگترهای این رشته مشورت کنند و بی گدار به آب نزنند. زیرا ممکن است این جوانان در مقوله های دیگر هنری استعداد داشته باشند اما با راهنمایی غلط به بیراهه کشیده شوند. از نظر من هنر از هر سویه ای زیباست اما تکیه بر تجربیات پیشکسوت‌ها ضروری است.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    19 2
    سینمای دهه 60 و اوایل هفتاد تکرارنشدنی است. از اواسط دهه هفتاد سینما دیگر سینمای سابق نبود.
  • محسن IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    4 2
    نظرشون محترم ولی ایا ما در سالهای قبل انقلاب در سینما دستاوردی نداشتیم.مگه همین فیلم سلام بمبی نبود که هنرمند ما اقای گلزلر کنار یک بازیگر معروف هندی قرار گرفت کلی کیف کردیم که سینما ما رو هم انور ابی ها قبول دارن.یادمون نره در سالهای قبل انقلاب بازیگرانی داشتیم که تو فیلمهای اروپایی رول اول رو داشتن.اقایان بیک فردین بهروز و غیره.....
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    6 1
    جناب توکلی عزیز شما یکی از بازیگران خوب این کشور هستین اما سینمای امروز گرچه نسبت به ده سال گذشته بهتر شده اما در کل بی محتواس
  • مهدی A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    5 1
    کجا ایشون پیشکسوت هستند. کسی دیگه نبود از اون سینمای پرافتخار که ایشون رو انتخاب کردید.
  • سپیده RO ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    6 0
    تعجب میکنم از حرفهای ایشون شما مطرحترین آثار سینمای ایران در دوران قبل از انقلاب را کاملا پاک کردین ودارین تاریخ رو تحریف می کنید. سال ۴۸ موج نوی سینمای ایران با آثار جاودانه گاو و قیصر ..آغازگر سینمای متفکرانه ایران بود.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    3 0
    ایشون کی هستن؟ یه بیوگرافی چیزی