بسیجیان با هرگونه تحرک دشمنان مقابله خواهند کرد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بسیجیان با هرگونه تحرکی که بخواهد آسایش مردم را با خطر مواجه کند مقابله خواهند کرد. حبیب‌الله توکلی در مراسم آغاز به کار رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله در سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان کرد: این رزمایش در دو بخش امنیتی و خدمت‌رسانی و با هدف تقویت روحیه نیروهای بسیجی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وی ادامه داد: در این رزمایش بسیجیان آمادگی خود را با دو رویکرد امنیتی و خدمات‌رسانی به همه طرفداران نظام و انقلاب اعلام می‌کنند و این در حالی‌است که همه حرکات دشمن در بیرون از مرزها و در داخل رصد می‌شود.

توکلی به حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی(ع) و کوثر در این رزمایش اشاره و با بیان اینکه امروز بسیجیان احساس وظیفه کرده و در صحنه حاضر هستند، بیان کرد: بسبجیان در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله با عنوان اقتدار عاشورائیان یکبار دیگر با دو رویکرد امنیتی و خدمت‌رسانی آمادگی خود را اعلام کردند.

مقابله بسیج با هرگونه تحرک دشمن

توکلی به رصد تحرکات دشمن توسط بسیج اشاره کرد و افزود: بسیجیان با هرگونه تحرکی که بخواهد آسایش مردم را با خطر مواجه کند مقابله خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه لرستان گروهای جهادی را منشاء خدمات ارزشمند در مناطق محروم ذکر کرد و ادامه داد: گروه‌های جهادی امروز در مناطق حاشیه‌نشین در کنار محرومین قرار گرفته و بخشی از محرومیت‌های عمرانی بهداشتی درمانی این مناطق را کاهش دهد

وی به فعالیت گروه‌های جهادی تا پایان شهریور اشاره کرد و گفت: پادگان حمزه مکان اردوگاه شرکت کنندگان در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله در نظر گرفته شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =