داریوش فرضیایی در واکنش به آخرین پست اینستاگرامی شهاب حسینی که در آن از برخی حاشیه‌های منفی شهرت انتقاد کرده بود، متن کوتاهی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش فرضیایی مجری مشهور برنامه‌های کودک در پستی اینستاگرامی به گلایه‌های شهاب حسینی درباره حاشیه‌های منفی شهرت واکنش نشان داد.

او در این باره نوشت: «دوست عزیزم شهاب جان پست آخر صفحه اینستاگرامت را خواندم ، چقدر زیبانوشتی دردهای دلت را، دلشکستگی ات را... به تو افتخار میکنم که چنین روح بلندی داری و تبریک میگویم بخاطر نگاه عمیق و قشنگت به فلسفه زندگی و وجود آدمیان. تو سزاوار بهترینهایی رفیق همیشه دوستت خواهم داشت و دعاگویت خواهم بود.»

شهاب حسینی و عمو پورنگ

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    21 47
    خواسته خودش رو بچسبونه به شهاب كه بگه من رفيقتم در حد تو هنرمندم و.... اگر به اين سريال هاي خانگي بالشها كسي نگاه كنه مي فهمه چقدر اين آدم دنيال پر كردن جيبش با نازلترين برنامه هاست
    • بی نام US ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
      11 24
      خیلی خوب گفتی دقیقا همینه
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    15 1
    جناب اقای عمو پورنگ.ازشما بخاطر ساختن مجموعه بالش ها خیلی گله دارم.بسیار بد و بدون محتوا و بدون کار کارشناسی برای کودک مثل چند کار قبلی تون .لطفا کودکان رو وارد بازی بزرگتر ها در فیلمهاتون نکنید.باید مشخص کنید مخاطب شما کودکان هستند یا بزرگسالان.بچه های من درکی از روابط عاشقانه قبل ازدواج ندارند که شما در فیلمهاتون مطرح میکنید.به لطف شما بچه های من با کلمات و خود اشیا سیگار و فندک و... اشنا شدند.البته از قسمت 7 به بعد کلا در خونه ما این مجموعه ممنوع شد.
  • بی نام US ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    21 1
    عمو پورنگ پسرم یکی دو سالش بود که چایی رو ریخت روی تنش و کلی گریه می کرد و می سوخت. تنها چیزی که بعد از بیست دقیقه گریه مداوم اون و من رو آروم کرد اون آهنگ "دست بزنید و شادی کنید امشب شب تولده" ی شما بود. خندید و در همون دنیای یکی دو سالگی فراموش کرد که تنش سوخته. سالها ازون ماجرا می گذره و لک سوختگی چند سانتی روی تنش هست٬ و من هم در خاطرم هست که برنامه ی شما باعث شد درد کمتری بکشه. من کاری ندارم که این همه ملت دل چرکین ایرانی علیه شما چی میگن یا شما امروز چه جور برنامه ای می سازید اطلاعی هم ندارم. ولی بخاطر برنامه های خوبی که ساختین از شما متشکرم.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
    3 22
    بله همونطور که گفته شده تو فقط بفکر جیبِ خودتی .... همین