واکنش اینستاگرامی هنرمندان به درگذشت سعید کنگرانی/ از مهناز افشار تا رامبد جوان و پرستویی

در پی درگذشت سعید کنگرانی بازیگر قدیمی سینمای ایران بسیاری از چهره‌های عالم سینما از جمله پرویز پرستویی، رامبد جوان و مهناز افشار از رسانه اجتماعی اینستاگرام برای تسلیت گفتن استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید کنگرانی بازیگر فیلم «دایره مینا» دیروز جمعه ۲۳ شهریور در اثر سکته قلبی درگذشت. انتشار خبر درگذشت این بازیگر خیلی زود واکنش‌هایی در فضای مجازی در پی داشت که برخی نمونه‌های آن‌ را مرور می‌کنیم. 

در این رابطه پرویز پرستویی در اینستاگرام نوشت: «سعید کنگرانی هم درگذشت ! درگذشت ایشان را به خانواده محترم‌ و دوستدارانش و جامعه هنری تسلیت عرض میکنم.»

پرویز پرستویی

 

پیام تسلیت رامبد جوان هم کوتاه بود: «سعید کنگرانی درگذشت. تسلیت به جامعه هنر.»

رامبد جوان

 مهناز افشار هم در این باره نوشت‌: «سعید کنگرانی هم رفت. چقدر غم‌انگیز.»

پیام تسلیت مهناز افشار

عبدالله اسکندری چهره‌پرداز مشهور سینمای ایران از سعید کنگرانی به عنوان رفیق زمان «دایی جان ناپلئون» نام برد و نوشت: «رفیق زمان دائی جان ناپلون هم پرکشید. روحش شاد»

عبدالله اسکندری

کامبیز دیرباز هم کنگرانی را مظلوم‌ترین آکتور سینمای ایران توصیف کرد و نوشت: «مظلومترین آکتور سینمای ایران از میان ما رفت.
، خدا میدونه هفته پیش چقدر ذوق کردم که شنیدم قراره دوباره جلوی دوربین هنرنمایی کنید جناب کنگرانی. روحتان در زیباترین نقطه ابدیت آرام باد.»

پیام تسلیت کامبیز دیرباز

این‌ها تنها نمونه‌هایی از واکنش گسترده هنرمندان به درگذشت سعید کنگرانی بود از دیگر چهره‌هایی که درگذشت او را در اینستاگرام تسلیت گفتند می‌توان به مهران احمدی، باران کوثری، شیلا خداداد، تهمینه میلانی و بهاره رهنما اشاره کرد. 

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    15 27
    سلام بر مرده پرستان
    • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
      2 0
      این که میگی هستیم تا زنده ایم قدر همو نمی دونیم
  • رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    2 0
    رفیق اگر رفیق است همیشه رفیق است این جمله جناب اسکندری بسیارمحتاطانه است ایشان دست به عصا راه میرود تاشاید گربه شاخش نزند مرحوم کنگرانی هم بسیار مورد ظلم قرار گرفت، کل فیلم هایی که ایشان در زمان گذشته بازی کرد به اندازه تعدادانگشتان دست هم نبود ایشان قبل ازانقلاب ابتدا در رضا موتوری نقش کوتاهی بازی کرد سپس در فیلم سرایدار بعد هم با بازی در دایره مینا و فیلم درامتداد شب، سریال پرطرفدار دایی جان ناپلئون ودر آخر هم فیلم پرواز در قفس حبیب کاوش که نمایشش به بعد از انقلاب کشید .پس کارنامه مسئله داری نداشت. ایشان بعداز انقلاب ابتدا در فیلم فصل خون وسپس در فیلم گرداب بازی کرد که اجازه نمایش پیدا نکرد چند سال بعد هم در فیلم ازدواج به سبک ایرانی بازی کرد. مسئولان سینمایی به ایشان ظلم کردند.