اکسین و کمال‌وند از پس نود ارومیه برنیامدند/ اولین امتیاز خانگی ارومیه‌ای‌ها کسب شد

دیدار تیم‌های نود ارومیه و اکسین البرز در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی ارومیه به تساوی بدون گل انجامید و شاگردان کمالوند نتوانند دست پر ارومیه را ترک کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه تختی ارومیه پیگیری شد.

در این دیدار مصاف تیم‌های نود ارومیه و اکسین البرز در حضور نزدیک به ۲۰۰۰ تماشاگر به تساوی بدون گل انجامید تا نود اولین امتیاز خانگی خود را کسب کند.

در این دیدار، شاگردان بیاتلو در تیم نود در دقایق انتهایی بازی می‌توانستند ۳ امتیاز شیرین را کسب کنند که فرزاد محمدی مهاجم این تیم بهترین موقعیت این دیدار را از دست داد.

با این نتیجه تیم نود ارومیه ۲ امتیازی شد و به جایگاه چهاردهم جدول صعود کرد و تیم اکسین البرز بعد از ۳ برد پیاپی در ابتدای لیگ، اکنون با  ۱۰ امتیاز و بدلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت.

لیگ دسته یک

ترکیب نود ارومیه: مهدی خسروی، امیرحسین نادم، حسام مقصودی، علی سلیمانی، محمد عبادزاده، محمد زینالی، داود شاهوراقی، آرمان سوداگر، عرفان پورافراز، حسین قهارپور، فرشاد اسدی

ترکیب اکسین البرز: داود نوشی صوفیانی، پویا سیف پناهی، فرید محمدی زاده، مرتضی اسدی، امین شجاعیان، محمد ابراهیمی، سیدمحسن حسینی، فرزاد حاتمی، محمود شفیعی، مهرداد رضایی، یاسر فیضی

بیاتلو سرمربی نود ارومیه با اشاره با اذعان به قدرت تیم حریف گفت: در این دیدار موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی دست یابیم که با بدشانسی به یک امتیاز رسیدیم.

وی اضافه کرد: با ادامه این روند به صعود به رتبه‌های بالا امیدواریم گرچه در میان تیم‌های دیگر بیشترین شانس سقوط برای تیم ما بود.

محمد ابراهیمی مهاجم سابق تراکتورسازی و کنونی اکسین با تقدیر از تماشاگران ارومیه‌ای گفت: دیدار جذاب و سختی برابر تیم سراسر انگیزه نود ارومیه برگزار کردیم با این حال نتوانستیم امتیازات کامل دیدار را کسب کنیم.

این مهاجم تیم اکسین البرز اظهار کرد: مدعی جدی صعود هستیم و مدیرعامل و مسئولین تیم، انتظار صعود به لیگ برتر را از ما دارند.

فراز کمالوند سرمربی تیم اکسین البرز

هم که از نتیجه بازی ناراضی بود و به شدت به زمین بازی و مسئولین تیم ارومیه‌ای انتقاد داشت حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =